تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۶۷۳۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز هفته المپیک ورزش‌های همگانی در خوزستان
هفته المپیک ورزش‌های همگانی در خوزستان آغاز شد. 

حمید سالمی، رییس هیات ورزش های همگانی استان اظهارکرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته المپیک ورزش‌های همگانی، هیات خوزستان نیز در راستای لزوم اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت این هفته با عناوین تعیین شده، برنامه‌های متنوعی را با همکاری هیات‌های شهرستانی و کمیته‌های تحت نظر برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به عناوین روزهای هفته المپیک ورزش‌های همگانی، گفت: این هفته که از یکم تا هفتم تیرماه است، با عناوین المپیک ورزش همگانی، المپیک و محیط زیست، المپیک دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان، المپیک جوانان، دانشجویان و سربازان، المپیک و رسانه، المپیک و بانوان و المپیک و پیشکستوتان، قهرمانان و اسوه‌های دفاع و جهاد نامگذاری شده است.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان در ادامه با تاکید بر توجه به ورزش همگانی و گسترش آن در بین تمامی اقشار جامعه، عنوان کرد: برای فرهنگ‌سازی ورزش همگانی در بین شهروندان خوزستانی در تلاش هستیم که این ورزش‌های را در محلات و شهرستان‌ها توسعه و گسترش دهیم که البته این مهم نیازمند همکاری و توجه مدیران استانی نیز است. ورزش همگانی نیاز یک جامعه است و امیدوارم با همکاری مسوولان بتوانیم در این بخش موفق عمل کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار