تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۶۷۳۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروازهای فرودگاه دزفول افزایش یافت
تعداد پروازهای فرودگاه دزفول به مقصد تهران و مشهد افزایش یافت.

مسئول روابط عمومی فرودگاه دزفول روز شنبه گفت:از امروز دوم تیرماه با همکاری شرکت هواپیمایی آتا در طول هفته پنج پرواز از دزفول به تهران و بالعکس انجام می شود.

محمد بخشی افزود:پرواز جدید شرکت هواپیمایی آتا ساعت 18:30 عصر امروز از تهران به مقصد دزفول و ساعت 20:30 دقیقه از دزفول به تهران انجام می شود.

وی افزود:پرواز دزفول به تهران و بالعکس از طریق این شرکت هواپیمایی در روزهای یکشنبه،سه شنبه ،چهارشنبه و جمعه نیز انجام خواهد شد.

بخشی با بیان اینکه پروازهای فرودگاه دزفول از طریق شرکت های هواپیمایی آسمان، کاسپین ، ایران ایر و آتا انجام می شوند در خصوص پروازهای مشهد دزفول گفت: از 24 خردادماه پرواز دزفول به مقصد مشهد و بالعکس از طریق شرکت هواپیمایی آتا برقرار شده و در روزهای دوشنبه و پنجشنبه انجام می شود .

وی افزود:یکی از پروازهای مشهد به مقصد دزفول به علت ناهماهنگی شرکت هواپیمایی آتا با سازمان هواپیمایی کشوری با مشکل مواجه شد ولی در حال حاضر مشکلی در این خصوص وجود ندارد و کلیه پروازها طبق برنامه از فرودگاه دزفول انجام می شود.

در حال حاضر 29 پرواز رفت و برگشت از طریق فرودگاه دزفول به مقصد تهران و مشهد انجام می شود.

فرودگاه دزفول تنها فرودگاه شمال استان خوزستان است که نقش مهمی در جابجایی مسافر از شهرهای دزفول ، شوش ، اندیمشک ، گتوند و شوشتر به مقصد تهران دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار