تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۶۷۳۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
امکان شکایت اولیا از تولیدی های پوشاک مدارس در تماس با شماره ١٢٤
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: اولیای دانش آموزان می توانند شکایت مربوط به کیفیت دوخت و نرخ البسه را با شماره ١٢٤ درمیان بگذارند.

محمد تقی‌زاده با اشاره به اهمیت کیفیت لباس ها گفت: برای رفع مشکلات و نواقص ساماندهی پوشاک سال گذشته، بهبود کیفیت دوخت و تعیین نرخ پارچه جلسات متعددی برگزار و دستورالعمل آن به همه شهرستان ها و مناطق ارسال شده است.

وی  از اولیای دانش آموزان خواست تا با مراجعه به موقع به تولیدی ها برای سایزگیری و دریافت لباس تا نیمه اول شهریورماه همکاری کنند و افزود: آموزش و پرورش و مدیران مدارس در واقع به عنوان پل ارتباطی و هماهنگ کننده بین اولیا و تولیدکنندگان پوشاک محسوب می شوند؛ بنابراین، همکاری شورای انجمن اولیا و مربیان و نماینده اولیای دانش آموزان با مدیران مدارس در خصوص نظارت همه جانبه بر ساماندهی پوشاک مدرسه بسیار ضروری و لازم است.

تقی‌زاده به فعالیت بیش از یک هزار تولیدی داخل استان برای تامین پوشاک مدرسه اشاره کرد و گفت: با این وجود مدیران مدارس برای رعایت وضعیت معیشت اولیا، مدل و رنگ لباس دانش آموزان را تا قبل از سه سال تغییر ندهند. و خانواده ها را مجبور به خرید از تولیدی ها نکنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار