تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۶۷۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان:
دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی تا چهارم تیرماه فرصت ثبت‌نام دارند
رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: بخشنامه ثبت‌نام جهش تحصیلی به مناطق ابلاغ شده است و دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی تا چهارم تیرماه فرصت دارند برای ثبت‌نام به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند. 

علی ممبینی اظهار کرد: بخشنامه ثبت‌نام جهش تحصیلی به مناطق ارسال شده است و اولیا دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی باید تا چهارم تیرماه به مدرسه مراجعه کرده و با ارائه مدارک برای جهش تحصیلی ثبت‌نام کنند.

وی افزود: جهش تحصیلی برای پایه اول ابتدایی به سوم، از دوم ابتدایی به چهارم، از سوم ابتدایی به پنجم و از چهارم ابتدایی به ششم امکان پذیر است. دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی باید در تمام دروس در نوبت دوم نمره خیلی خوب کسب کرده باشند. 

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: پس از بررسی‌های لازم، پرونده‌ها به آموزش و پرورش استثنایی ارسال می‌شود و درصورت واجد شرایط بودن دانش‌آموز، دانش‌آموز همراه اولیا باید از نیمه دوم تیرماه برای آزمون به مراکز سنجش سلامت مراجعه کند. هزینه شرکت در آزمون نیز 75 هزار تومان است. نتایج آزمون مردادماه اعلام می‌شود.

ممبینی خاطرنشان‌کرد: هر ساله معمولا حدود 700 تا 750 دانش‌آموز در استان متقاضی جهش تحصیلی هستند، امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم همین تعداد برای جهش تحصیلی ثبت‌نام کنند. ظرفیت خاصی برای موافقت با درخواست دانش‌آموزان اعلام نشده است. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار