تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۷۰۰۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دربی فوتبال خوزستان؛
تیم های نفت مسجدسلیمان و فولادبدون مصدوم به مصاف هم می روند
تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان بدون داشتن بازیکن مصدوم در هفته سوم رقابت های لیگ برتر برابر یکدیگر صف آرایی می کنند.

بهروز مکوندی مربی تیم نفت مسجدسلیمان روز سه شنبه بیان کرد:در مقابل فولاد خوزستان بازیکن مصدومی نداریم و با ترکیب کامل به میدان می رویم.

وی افزود: شکست هفته گذشته مقابل تیم پارس جنوبی را فراموش کردیم و هدفمان برد فولاد است.

وی با اشاره به اینکه تیم فولاد از تیم های با نظم و خوب لیگ کشور است که سابقه قهرمانی در لیگ را دارد گفت: ما در خانه خود بازی می کنیم و باید از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم.

مکوندی ادامه داد:هم اکنون تمرینات تیم به خوبی برگزار می شود و امیدواریم که در روز بازی بتوانیم موفق ظاهر شویم.

** بازیکنان فولاد از شرایط مناسبی برخوردارند

سرپرست تیم فولاد خوزستان نیز با بیان اینکه بازیکنان از شرایط روحی و جسمانی خوبی برخوردار هستند گفت:پس از بازی با پرسپولیس یک روز استراحت کردیم و مجدد تمرینات تیم شروع شد؛ نتیجه بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس را فراموش، و خود را برای بازی آینده آماده می کنیم. 

مجید باقری نیا با اشاره به اینکه بچه های ما به خوبی در حال تمرین کردن هستند و امیدوارم در بازی این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان شکست قبلی خود را جبران کنیم افزود: در مقابل نفت مسجدسلیمان به جز سینا مریدی که محروم است تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان ادامه داد: بازی های دربی به دلیل اینکه بین 2 تیم هم استانی برگزار می شود از ویژگی خاصی برخوردار است و امتیاز آن برای هر دو تیم بسیار مهم است و امیدوارم هواداران با تشویق تیم های محبوب خود نظاره گر یک بازی جذاب باشند. 

پزشک تیم فولاد خوزستان نیز با رضایت از وضعیت جسمانی بازیکنان این تیم گفت: روز گذشته در تمرینات پیمان شیرزادی از ناحیه کشاله پا دچار درد شد که به او استراحت دادیم تا به فیزیوتراپی و کارهای میدانی بپردازد. فردا از این بازیکن تست نهایی گرفته می شود که به احتمال قوی به بازی با نفت مسجدسلیمان می رسد.

اکبر مرادی افزود: با توجه به آماده سازی تیم برای شروع لیگ، دوران بدنسازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم که در ادامه شرایط تیم روز به روز بهتر می شود.

تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان به ترتیب با کسب سه و یک امتیاز در مکان های هشتم و پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار