تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۷۰۱۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان خبر داد:
انجام 60 ماموریت اطفای حریق در هورالعظیم در دو روز گذشته
تاکنون در مجموع 60 ماموریت اطفای حریق در بخش عراقی هورالعظیم انجام شده و در هر نوبت حدود چهار تن آب در نقاط دچار آتش‌سوزی آب‌ریزی شده است
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به آغاز مجدد عملیات اطفای حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم گفت: تاکنون در مجموع 60 ماموریت اطفای حریق در بخش عراقی هورالعظیم انجام شده و در هر نوبت حدود چهار تن آب در نقاط دچار آتش‌سوزی آب‌ریزی شده است. 

احمدرضا لاهیجان‌زاده در خصوص آخرین وضعیت آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم اظهار کرد: عملیات اطفای حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم  مجددا از روز پنجشنبه هفته گذشته با دو فروند بالگرد آب‌پاش آغاز شد و تا روز گذشته (جمعه) ادامه داشت.

وی ادامه داد: تاکنون در مجموع 60 ماموریت اطفای حریق در بخش عراقی هورالعظیم انجام شده و در هر نوبت حدود چهار تن آب در نقاط دچار آتش‌سوزی آب‌ریزی شده است. 

لاهیجان‌زاده  اظهار کرد: آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم تا حدودی کاهش یافته است. عملیات اطفای حریق تاثیرگذار بوده و تا حدودی دودی که در شهرهای خوزستان انتشار می‌یابد را کنترل کرده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص ادامه عملیات اطفای حریق بیان کرد: باید ببینیم شرایط آتش‌سوزی چگونه است و بر اساس این موضوع تصمیم‌گیری می‌شود که تا چه مدت عملیات اطفای حریق انجام شود و اینکه هواپیمای بزرگ آب‌پاش به عراق اعزام شود یا خیر.

لاهیجان‌زاده با اشاره به مطرح شدن احتمال عمدی بودن آتش‌سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم گفت: این موضوع را دستگاه‌های امنیتی و انتظامی دنبال می‌کنند و در حوزه سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان نیست. 
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
هر کاری میکنین زودتر خاموشش کنین

مردمو خفه کرده این بوی مضخرف

حالم دیشب داشت بد میشد از بو

ایخدا نجاتمون بده
:
:
:
آخرین اخبار