تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۷۲۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حردانی عنوان کرد:
آیین نامه استخدام ورزشکاران خوزستانی در کشوی میز مدیران
دو و میدانی کار اعزامی خوزستان به بازی های پارآسیایی جاکارتا، گفت: متاسفانه تنها استانی که آیین نامه استخدام ورزشکاران قهرمان را اجرا نمی کند، خوزستان است؛ وقتی این آیین نامه را نزد هر مدیری می بریم، آن را تنها در کشوی میز خود می گذارد و می گوید چشم فردا پیگیری خواهیم کرد. 

جواد حردانی در مراسم بدرقه از ورزشکاران خوزستانی اعزامی به رقابت های پارآسیایی جاکارتا که روز شنبه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: من 20 سال است که ملی پوش این رشته هستم و در این مدت در چهار پارالمپیک حضور پیدا کرده ام و پارآسیایی جاکارتا نیز چهارمین رقابت آسیایی است که در آن شرکت می کنم، ضمن این که در 12 مسابقه جهانی حضور داشته ام و در این مدت نزدیک به 40 مدال رنگارنگ کسب کرده ام.

وی که به نمایندگی از ورزشکارن حاضر در این مراسم صحبت می کرد، خطاب به استاندار گفت: یکی از دغدغه ما ورزشکاران، بحث اشتغال ورزشکاران است که هیات دولت نیز آیین نامه جذب ورزشکاران قهرمان را امضا کرده است ولی متاسفانه تنها استانی که این آیین نامه را اجرا نمی کند، خوزستان است؛ وقتی این آیین نامه را نزد هر مدیری می بریم، آن را تنها در کشوی میز خود می گذارد و می گوید چشم فردا پیگیری خواهیم کرد.

این ورزشکار خوزستانی عنوان کرد: در حالی در خوزستان به این صورت عمل می شود که در استان های دیگر از جمله بندرعباس و کرمان، ورزشکاران جذب و استخدام شرکت ها شده اند. متاسفانه هیچکدام از ورزشکاران حاضر در این جلسه که در استانی با این همه پتانسیل و ذخایر زندگی می کنند استخدام ارگانی نیستند.

وی ادامه داد: آقای استاندار ما برای حضور در مسابقات جاکارتا نزدیک به دو سال است که زحمت می کشیم و ان شاءالله المپیک توکیو را هم پیش رو داریم و باور کنید بسیار زحمت کشیده ایم تا به این جا رسیده ایم و از این جا به بعد نیز از شما می خواهم که که مانند استان های دیگر از ما حمایت کنید تا باز هم افتخارآفرینی کنیم.

حردانی با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در این بیست سال با مدیران بسیاری کار کرده ام ولی متاسفانه برای داشتن سرویس بهداشتی در زمین تمرینی مان با مشکل مواجه بودیم اما آقای حیدری این مشکل را رفع کرد که از او تشکر می کنم.

وی در ادامه خواستار یکسان سازی جوایز مربیان و ورزشکاران شد و گفت: زمانی که از مسابقات پارالمپیک برزیل برگشتیم، به خود من ورزشکار 20 میلیون تومان جایزه دادند، در حالی که مربی ام یک میلیون تومان دریافت کرد که خود من ناراحت شدم و خواهش می کنم که جوایز یکسان شود.

دارنده چندین مدال در مسابقات پارالمپیک و جهانی، عنوان کرد: ما در استان با وسایل و تجهیزات درجه دو تمرین می کنیم و وقتی در مسابقات با وسایل استاندارد پرتاب داریم، دچار افت رکوردی می شویم. تقاضا دارم برای این موضوع اعتباری در نظر بگیرید. این وسایل از خارج از کشور خریداری می شوند. امیدوارم به این موضوع نگاه خاصی داشته باشید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار