تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۲۴۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌ریزی ترور اهواز از یک ماه قبل آغاز شده بود
فعال سیاسی گفت: حدود یک ماه گذشته در بولتن ها مطرح شد که فعالیت هایی از سوی سازمان های اطلاعاتی آمریکا، اسراییل و صهیونیست ها علیه ایران آغاز شده است.
 «مجتبی شاکری» به حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز اشاره کرد و گفت: حدود یک ماه قبل در بولتن‌ها مطرح شد که فعالیت‌هایی از سوی سازمان اطلاعاتی موساد، CIA و سازمان اطلاعاتی عربستان برنامه ریزی می شود که علیه ایران انجام شود تا مشکلات آنها در جنگ یمن را پوشش دهد.

 این فعال سیاسی حمله به کنسولگری ایران در بصره، فعالیت ها در فضای مجازی به منظور ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی با زیر سوال بردن سفر عراقی ها به ایران و بحث ورود تروریست ها به مرزهای ایران را در راستای همین برنامه سازمان های اطلاعاتی آمریکا، اسراییل و عربستان دانست و افزود: همچنین حمله تروریستی روز گذشته اهواز نیز جزو این برنامه ها بوده و دستگاه های امنیتی ما باید سنجیده تر عمل می کردند تا چند نفر نتوانند این حجم ترور را انجام دهند.

 شاکری با اظهار اینکه با اوج گرفتن حرکات جبهه مقاومت در منطقه و پیروزی های انتخاباتی در سوریه و عراق که آمریکا، اسراییل و عربستان را ناامید کرد این خرابکاری ها را از سوی آنها رقم زد، تصریح کرد: این کشورها تلاش داشتند حجم سنگینی از اتهام ها علیه جبهه مقاومت و بخصوص ایران را ایجاد کنند تا بتوانند در روابط ایران با کشورهای منطقه بخصوص عراق مشکلاتی به وجود بیاورند.


عضو سابق شورای شهر تهران تاکید کرد: همچنین در همین رابطه آنها می کوشند راهپیمایی اربعین نیز دچار مشکل کنند که نباید از این موضوع غافل بود.

 شاکری در پایان اظهار داشت: چنین اقداماتی علیه جمهوری اسلامی ایران موجب افزایش وحدت و انسجام بین ایران و کشورهای منطقه می شود و احساس خطر آل سعود، آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز افزایش خواهد داد که البته نیازمند این است که سازمان های اطلاعاتی ما با اقدامات ضد اطلاعاتی با این حرکات برخورد داشته باشند.

:
:
:
آخرین اخبار