تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۷۳۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معلم گتوندی نمونه کشوری شد
فرماندار گتوند از انتخاب و معرفی یک معلم گتوندی به عنوان نمونه کشوری خبر داد.

قدرت‌الله امانی پور در جلسه شورای آموزش پرورش این شهرستان اظهار داشت: امسال و در هفته معلم سه نفر به عنوان نمونه استانی و یک نفر نیز به عنوان نمونه کشوری انتخاب و معرفی شده‌اند.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/03/15/204255_PhotoA.jpg

وی با اشاره به لزوم بزرگداشت مقام معلم گفت: اگر کشوری بخواهد به هر نوع پیشرفتی دست پیدا کند باید به آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: هر نوع پیشرفتی نیاز به نیروی انسانی تربیت شده دارد و در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی  این نیروها به خوبی تربیت شده‌اند و افتخاراتی که دانشمندان کشورمان کسب کرده‌اند نیز نشانگر همین امر است و البته باید تلاش بیشتر و سریع‌تری داشته باشیم تا این پیشرفت‌ها بیش از پیش شود.  

امانی‌پور بیان کرد: هر پیشرفتی که امروز در ایران اسلامی رقم می‌خورد مدیون تلاش‌های معلمان دلسوزی است که روزی این نیروهای خدوم را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت کرده‌اند.

فرماندار گتوند تأکید کرد: جایگاه معلم بسیار رفیع است و باید تلاش کرد تا از جایگاه رفیع این افراد در جامعه در خور شأن آنها تقدیر شود.

به گزارش فارس، این مقام مسئول تصریح کرد: در نظام آموزشی کشور افراد خدوم و گمنام زیاد وجود دارد که باید این افراد را شناخت و از تجربیات آنها استفاده کرد.

برچسب ها: گتوند
:
:
:
آخرین اخبار