تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۷۴۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب نخستین مدال تاریخ ورزش‌های همودیالیزی خوزستان در کشور
نخستین مدال تاریخ ورزش‌های بیماران خاص خوزستان در گروه همودیالیزی کشور به دست آمد.
 کیامرث حاجی‌زاده، رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان در گفت‌و‌گو با ایسنا - منطقه خوزستان، اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنج‌شنبه به مدت دو روز به میزبانی اصفهان برگزار شد که خوزستان در دو یخش هوفیلی و همودیالیزی نماینده داشت.

وی بیان کرد: در پایان مسابقات رشته شطرج گروه همودیالیزی، کامران کولیوند با شکست تمامی حریفان خود به مدال خوشرنگ طلا رسید و بر این اساس اولین مدال خوزستان در تاریخ ورزش‌های بیماران خاص در گروه همودیالیزی به دست آمد.

رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با ابراز رضایت از عملکرد ورزشکاران استان در سال 97، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی خوب اعضای هیات در مسابقات پیوند اعضا کشور به 9 مدال طلا، 9 نقره و 10 برنز دست پیدا کردیم که عملکردی فوق‌العاده است. همچنین خوزستان در گروه ورزشکاران دیابتی به یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز و در گروه تالاسمی نیز در بین 30 استان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز به نایب‌قهرمانی رسید. کسب مدال در گروه همویالیزی هم یک رکورد برای خوزستان محسوب می‌شود.

وی در پایان از برگزاری اردوی تیم‌ملی در خوزستان خبر داد و گفت: در بهمن‌ماه سال جاری میزبان اردوی تیم‌ملی با حضور 150 ورزشکار پیوند اعضا در 10 رشته هستیم. تیم‌ملی ایران خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی انگلستان آماده می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار