تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۷۷۴۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:
اتاق ایران نتایج بررسی کارت‌های بازرگانی اهواز را اعلام کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان گفت: اتاق بازرگانی ایران به شائبه ایجاد شده در خصوص کارت‌های عضويت اتاق بازرگانی اهواز پایان دهد. 

سید علی بحرینی مقدم در خصوص طی شدن روند فرایند پایش کارت هاي بازرگانی و ایجاد شائبه هایی در خصوص صدور کارت‌های عضویت اتاق بازرگانی اهواز اظهار کرد: با توجه به اعزام هیئت حقیقت یاب به اهواز و بررسی کارت‌های عضویت اعضاء اتاق بازرگانی اهواز و تهیه گزارش های لازم، اتاق ایران باید براساس گزارش های دریافت شده، شفاف سازی لازم را انجام دهد.

وی با تاکید بر این که نیاز به اطلاع رسانی در این خصوص احساس می شود، افزود: عدم شفافیت اتاق بازرگانی ایران در این خصوص، فضای بخش خصوصی اهواز را دچار التهاب کرده و اتاق ایران باید با توجه به گزارش های دریافتی، سریعا ظرف روزهای آینده نظر رسمی خود را اعلام و شفافیت را در این خصوص لحاظ کند تا آرامش به فضای بخش خصوصی برگردد.

معاون هماهنگی استاندار خوزستان ادامه داد: باتوجه به فضاي كنوني كشور وجود آرامش و تمركز در بخش خصوصي براي استفاده حداكثري از توان آنها الزامي است بنابراین مسولان اتاق ايران در صورتی که متخلفین احتمالی هم در این حوزه وجود داشته باشد، بايد برخورد قانونی لازم را اعمال کنند.

بحرینی مقدم اظهار کرد: به منظور شفاف سازی هرچه بیشتر و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و تقلب، از هفته گذشته فرایند پایش و بازنگری کارت های عضويت اتاق بازرگانی اهواز آغاز شده و هنوز نتایج آن اعلام نشده است که این موضوع، شائبه هایی را در بین فعالان بخش خصوصی ایجاد کرده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار