تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۷۷۴۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان خبر داد:
اعزام پزشکان متخصص برای ویزیت رایگان به روستاهای محروم شادگان
مدیرشبکه بهداشت و درمان شادگان از اعزام گروهی از پزشکان متخصص در قالب اردوی جهادی، پزشکی به روستاهای محروم این شهرستان خبر داد.

دکتر پرویز میرزایی اظهار کرد: هفت نفر از پزشکان متخصص داخلی، اطفال، ارتوپدی، قلب و عروق، ارولوژی، زنان و زایمان، جراح عمومی، پزشکان عمومی، تیم مامایی، دندانپزشک، تیم بهداشت خانواده و تیم پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها در مدرسه زکیه روستای بدرانی این شهرستان با هدف خدمت به مردم مناطق محروم شادگان اعزام شدند.

وی افزود: در این اردوی جهادی علاوه بر خدمات ویزیت رایگان، خدمات دارویی با تخفیف و سونوگرافی رایگان نیز با دستور مدیریت شبکه بهداشت و درمان صورت گرفت. تیم های مامایی و بهداشت خانواده فعالیت ویزیت و اقدامات بهداشتی را برای تمام گروههای سنی انجام دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان اضافه کرد: هدف این طرح را خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان در مناطق محروم و همچنین دادن اطلاعات بهداشتی و درمانی، گرفتن فشار خون، ویزیت است.

میرزایی در پایان گفت: همچنین به منظور غربالگری در افراد ۳۰ سال به بالا تیم پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها به سنجش قد، وزن، فشار خون و اندازه گیری رایگان میزان قندخون در این طرح صورت گرفت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار