تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۷۸۳۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جام قهرمانی لیگ دو و میدانی بانوان خوزستان به ایذه رسید
تیم ایذه مقام قهرمانی رقابت های لیگ دو و میدانی بانوان خوزستان را به خود اختصاص داد.

سعید پویا، دبیر هیات دو و میدانی استان در گفت و گو با ایسنا منطقه خوزستان، اظهار کرد: این رقابت ها روز جمعه به مناسب دهه فجر در پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که تیم ایذه در مجموع سه مرحله مسابقات با ٢٤٤ امتياز قهرمان شد، مدرسه دووميداني ايران با كسب ١٦٩ امتياز عنوان دوم را به دست آورد و ماهشهر با ١٣٠ امتياز مقام سوم را كسب كرد.

وی با بیان این که ۲۱۲ ورزشکار در مرحله پایانی با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: در سه مرحله برگزاری لیگ کارون، شاهد رشد و پیشرفت دو و میدانی بانوان استان بودیم و این نوید روزهای خوب برای این رشته در بخش بانوان است. همچنین خوشحالیم که با برنامه ریزی و هدف گذاری شاهد پویایی این رشته هستیم.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان بیان کرد: همچنین عنوان ورزشكاران اخلاق در سه مرحله بخش بانوان به مهرنوش مرادی از رامهزمز رسید‌.

وی در پایان گفت:رشد كيفي ركوردی در برخي مواد مسابقات بيانگر تأثير بسزاي مسابقات مداوم و متوالي در بخش بانوان است. همچنين از محسنات برگزاري مسابقات ليگ، راهيابي نوجوانان خوزستاتي به اردوهاي تيم ملي است كه این مهم تاثير بسزايي در رشد و انگيزه ورزشكاران دووميداني در سطح استان خواهد داشت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار