تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۷۹۰۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه خلق کردند
 خطیب جمعه شادگان گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حماسه ای جاوید در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی ثبت کردند.

 حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شادگان که در محل‌ مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر برگزار شد، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوا الهی اظهارکرد: تقوا و اخلاق مداری مهمترین سرمایه های نظام اسلامی در برابر هجمه های دشمن است و همه ما باید در مسیر دین و قرآن حرکت کنیم.

وی با اشاره به سالروز عملیات والفجر ۵ افزود: عملیات غرور آفرین والفجر ۵ در روز ۲۷ بهمن سال ۱۳۶۲ و با رمز مبارک «یا زهرا (س)» حدفاصل شهرهای مهران و دهلران با هدف آزاد سازی مناطق عملیاتی و فریب دشمن بعثی در خروج از هور الهویزه در آستانه نبرد بزرگ عملیات خیبر آغاز شد.

خطیب جمعه شادگان ادامه داد: در این عملیات رزمندگان اسلام متشکل از نیروهای سپاه و بسیج تحت امر قرارگاه خاتم‌ الانبیا (ص) با عبور از میدان‌های مین و موانع ایذایی، خود را به مواضع نیروهای دشمن رسانده و پس از چند روز نبرد سخت موفق به تصرف اهداف پیش ‌بینی شده شدند.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود ضمن اعلام محکومیت حادثه تروریستی زاهدان گفت: حادثه غم انگیز و تاسف‌بار تروریستی اتوبوس حامل حافظان فداکار و مرزبانان از جان گذشته وطن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که منجر به شهادت مظلومانه و مجروح شدن جمعی از دلاور مردان غیور کشورمان شد، بار دیگر ایران اسلامی را در غم و اندوه فرو برد.

حجت الاسلام شرفی ادامه داد: این اقدام نشانگر عصبانیت دشمنان از حضور مردم در صحنه‌های مختلف و پافشاری آنان بر استقلال و عزت ملی است.

وی در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به حضور پر شور مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم مومن و متدین ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر پاسداری از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، عشق و ارادت خود را نسبت به رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند و تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

خطیب جمعه شادگان تصریح کرد: در این راهپیمایی عظیم و پرشور بزرگ و کوچک، پیر و جوان، زن و مرد با در دست داشتن پرچم ها و تمثال مبارک مقام معظم رهبری و امام راحل عشق و ارادت خود را به آرمان های والای امام راحل و شهدا و ولایت نشان دادند.

حجت الاسلام شرفی در پایان خطبه های خود از حضور پرشور و حماسی مردم شهرستان شادگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷ تشکر و قدردانی کرد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار