تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۷۹۶۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد و نفت آبادان در اندیشه شکست سرخ‌‌آبی‌های پایتخت
در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد میزبان استقلال تهران است، نفت آبادان با پرسپولیس دیدار می‌کند، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان نیز به مصاف تیم‌های سپیدرورد و نساجی خواهند رفت.
 هفته بیستم لیگ برتر کشور از فردا آغاز می‌شود که فولاد و نفت آبادان به ترتیب رو در روی تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس قرار می‌گیرند و روز جمعه استقلال خوزستان میهمان تیم سپیدرود است و شاگردان مرزبان در خانه با نساجی دیدار می‌‌کنند.

فولاد – استقلال تهران

افشین قطبی که در پنجمین حضور خود روی نیمکت فولاد نتوانست از بازی با نساجی با امتیاز خارج شود، این هفته در یکی از مهمترین‌های دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر میزیان شاگردان شفر است.

استقلالی‌ها برعکس تیم فولاد با برد برابر پارس جنوبی پا به میدان بازی با فولاد در هفته بیستم می‌گذارند، دیداری که برای شفر و شاگردانش نیز باتوجه به رقابت بسیار در بالای جدول از حساسیت خاصی برخوردار است.

فولاد 25 امتیازی برای کم کردن فاصله خود با تیم بالا سری‌اش تراکتورسازی 34 امتیازی، به پیروزی در اهواز نیاز مبرم دارد. جدال این هفته تیم‌های فولاد و استقلال تهران باتوجه به انگیزه دو تیم برای رسیدن به برد می‌تواند از زیباترین بازی‌‌های هفته بیستم باشد.

فولاد از ساعت 15 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم استقلال تهران است.

پرسپولیس -  نفت آبادان

نفتی‌ها که هفته گذشته بازی برده برابر استقلال خوزستان را با تساوی از زمین خارج شدند و اکنون با 19 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به دو تیم سایپا و پیکان در رده دوازدهم جدول قرار دارند، این هفته در بازی با پرسپولیس به دنبال تسخیر آزادی هستند تا بتوانند وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

البته سرجیو پرتغالی خوب می‌داند که کار آسانی برابر برانکو نخواهد داشت زیرا پرسپولیس به دنبال پس گرفتن صدر جدول از سپاهان تیم آماده فصل جاری لیگ برتر است.

باید دید سرمربی پرتغالی نفت می‌تواند مچ سرمربی کروات پرسپولیس را بخواباند و تیمش در جدول صعود داشته باشد یا این پرسپولیس خواهد بود که در صورت لغزش سپاهان به صدر بر می‌گردد.

نفت از ساعت 18:30 فردا میهمان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است.

استقلال خوزستان – سپیدرود

دو تیم بحران‌زده و پردغدغه لیگ برتر این هفته در جدالی حساس به مصاف هم می‌روند؛ استقلال خوزستان  در فصل جاری بدترین روزهای فوتبالی خود در چندین سال حضور در لیگ برتر را تجربه کرده است و پس از تغییر در راس کادرفنی در نیم‌فصل اول، کسر شش امتیاز، محرومیت از پنجره نقل و انتقالات، تغییر در مدیریت باشگاه، از روز گذشته نیز با چالشی جدید مواجه شده است و در اقدامی غیرمنتظره کریم از این باشگاه جدا شد تا استقلالی‌ها هر روز با یک بحران جدید مواجه باشند.

در آن سوی میدان نیز سپیدرودی قرار دارد که همانند استقلال خوزستان پس از استعفای علی کریمی تکلیف راس کادرفنی آن مشخص نیست.

دیدار این هفته برای دو تیم بدون سرمربی به ویژه استقلال خوزستانِ 7 امتیاز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

استقلال خوزستان از ساعت 16 روز جمعه میهمان تیم سپیدرود است.

نفت مسجدسلیمان – نساجی

شاگردان مرزبان هم که علی‌رغم مشکلات بسیار، هفته گذشته توانستند برابر پرسپولیس به یک امتیاز شیرین دست پیدا کنند، این هفته در خانه میزبان نساجی هستند که وضعیت نسبتا بهتری نسبت به این تیم در جدول رده‌بندی دارد.

نفتی‌ها  اگر بتوانند برابر شاگردان جلالی که هفته گذشته فولاد را شکست دادند، به برتری برسند، در صورت لغزش سه تیم بالاسری خود می تواند جهش خوبی در جدول داشته باشد.

بازی دو تیم نفت و نساجی از ساعت 16:30 روز جمعه در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار