تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۸۰۴۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترکیب و فرمول رنگ مو در سال 2019

رنگ مو سال 2019 چه رنگی است؟ اگر به دنبال پاسخ این پرسش می‌گردید، در اینجا شما را با بهترین ترکیب رنگ مو 2019 آشنا می‌کنیم تا مدل موهای خود را با جدیدترین رنگ مو 2019 مطابقت دهید و همچون ستاره‌ای مدرن بدرخشید.

مدل‌های ترکیب رنگ مو 2019

مدل‌هایی که به عنوان رنگ موی سال 2019 به کار می‌روند، بیشتر به صورت ترکیب رنگ مو و مدل‌های هایلایت هستند. مثلا در مدل زیر، برای آمبره کردن از رنگ کرم استخوانی و کمی بنفش استفاده شده است و برای بالیاژ کردن قسمت بالایی موها، رنگی دودی به کار رفته است. جلوه‌ی زیبای این مدل، آن را به یکی از بهترین مدل‌های رنگ موی 2019 تبدیل کرده است.

رنگ موی 2019

اگر در فکر ترکیب رنگ مو نیستید و مدل‌های تک رنگ را بیشتر می‌پسندید و می‌خواهید بدانید رنگ مو سال 2019 چه رنگی است، باید بگوییم رنگ موی سال 2019 بیشتر روی رنگ‌های کرم استخوانی، دودی و خاکستری تمرکز دارد و برای سلیقه‌های خاص‌تر، مسی و عسلی و بژ پیشنهاد می‌شود. این رنگ‌ها را در مدل‌های مختلف بررسی می‌کنیم تا راحت‌تر با جدیدترین رنگ مو 2019 آشنا شوید.

دودی و خاکستری، ترکیب رنگ موی 2019

اگر پاسخ‌های بیشتری برای پرسش « رنگ مو سال 2019 چه رنگی است » نیاز دارید، باید از ترکیب رنگ دودی و خاکستری نام ببریم. این ترکیب رنگ موی 2019 به صورت آمبره بالیاژ به کار می‌رود که رنگ دودی برای قسمت تیره‌ی موها و خاکستری برای هایلایت و بخش روشن موها استفاده می‌شود. نمونه‌ای از این رنگ مو سال 2019 که محبوبیتی در بین هنرپیشه‌ها و اینفلوئنسرها (فعالان پرطرفدار اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی) نیز کسب کرده است، در تصویر زیر دیده می‌شود.

رنگ مسی را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. این ترکیب رنگ مو از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اگر تصور می‌کنید رنگ مسی با غلظتی بیشتر، بسیار زیباتر بر چهره‌ی شما می‌نشیند، بهتر است به سراغ رنگ مسی در ترکیب با پرتقالی بروید. این رنگ موی 2019 با رنگ پوست روشن، بیشتر هم‌خوانی دارد و جذاب‌تر خواهد بود. مدلی از این رنگ مو سال 2019 را می‌توانید در تصویر زیر ببینید.

سالن زیبایی آناهید به عنوان بهترین مرکز رنگ و مش در کرج با افتخار پذیرای شما خواهد بود.

:
:
:
آخرین اخبار