تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۸۴۸۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استعدادهایی که در فولاد پرورش می یابند در این تیم جایگاهی ندارند
  مربی فوتبال خوزستان گفت: باشگاه فولاد مهره های موردنظرش را در این فصل جذب کرد اما در نقطه مقابل استعدادهایی که خود این باشگاه پرورش داده بود از این تیم جدا شدند که این موضوع برای فوتبال استان ناراحت کننده است.

مجید باقری نیا پیشکسوت و مربی فوتبال خوزستان در خصوص عملکرد نمایندگان خوزستان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر اظهار داشت: در ۱۰ روز گذشته باشگاه نفت آبادان بازیکنانی را جذب کرده که دست پرورده تیم فولاد بودند، طبعاً اگر قرار باشد به این شکل یارگیری کنیم دیگر وجود آکادمی فوتبال معنا پیدا نمی‌کند و باید آن را تعطیل کنیم.

وی افزود: شاید سالانه حدود ۱۲۰ بازیکن در رده‌های پایه‌های این باشگاه فعالیت می‌کنند و چند میلیارد در این باشگاه هزینه می‌شود اما متأسفانه هیچ گونه خروجی ندارد اگر هم باشد مورد استفاده دیگران قرار می‌گیرد. ما بازیکنان بسیار خوب و مستعدی داریم که به راحتی آنها را رد می‌کنیم و سپس از استان‌های دیگر بازیکن می‌گیریم.

این مربی فوتبال خوزستان گفت: ممکن است فولاد در این فصل تیم خوبی داشته باشد اما این موضوع مقطعی و هزینه بر بوده و باعث می‌شود که این باشگاه در سال‌های آینده با کمبود بودجه و منابع مالی مواجه شود.

وی ادامه داد: ترس من از این است که فولاد هم مثل سایر باشگاه‌های ایران بدهکار شود و باشگاهی که در خوش حسابی معروف بوده به لیست تیم‌های بدهکار اضافه شود.

باقری نیا در خصوص عملکرد تیم نفت آبادان در فصل نقل و انتقالات گفت: از روزی که اسکوچیچ به تیم نفت آبادان اضافه شد این تیم به دنبال جذب بازیکنان جوان و آینده دار است البته برخی از بازیکنان فصل قبل در این تیم حفظ شدند. امیدوارم این تیم محبوب خوزستانی بهتر از فصل قبل نتیجه بگیرد هر چند اواخر فصل عملکرد خیلی خوبی داشت.

وی در خصوص تیم نفت مسجدسلیمان و حضور این تیم در لیگ برتر گفت: متأسفانه در باشگاه نفت مسجدسلیمان هر روز شاهد جداشدن یکی از بازیکنان دارای قرارداد، از این تیم هستیم، در باشگاه‌های ما بی ثباتی بدی به وجود آمده که این موضوع به اصل و اعتبار تیم لطمه می‌زند و باعث می‌شود که بازیکنان کمتر به این تیم اعتماد کنند.

مربی فوتبال خوزستان گفت: اگر بازی‌های نفت مسجدسلیمان در شهرستان همجوار برگزار شود برای دوست داران این تیم جذابیت ندارد. تنها دلخوشی این شهر و مردم آن همین تیم فوتبال است. با تمام محرومیت این شهر جوانان غیر از فوتبال دلخوشی دیگری ندارند که هر هفته یکبار باعث دلخوشی آنها شود.

باقری نیا گفت: ما سه نماینده شایسته در لیگ داریم و امیدوارم که امسال دغدغه مردم و هواداران فوتبال استان کمتر از سال گذشته باشد.

نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی ۲۰ مردادماه آغاز می‌شود که فوتبال خوزستان با سه نماینده در این رقابت‌ها حضور دارد اگر چه باید اشاره کرد که تیم‌های خوزستانی فصل گذشته عملکرد خوب و درخشانی نداشتند.

هواداران تیم‌های خوزستانی در این فصل از رقابت‌ها انتظار دارند که تیم محبوبشان برخلاف فصل قبل نتایج بهتری کسب کند و برای حضور در بین تیم‌های بالای جدول و همینطور کسب سهمیه آسیایی تلاش کنند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار