تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۹۲۵۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کام تولیدکننده دزفولی با تولید ترشیجات و شوریجات، شیرین شد
تولید کننده برتر ترشیجات در خوزستان گفت: با حمایت‌ها و تسهیلاتی که بسیج سازندگی ارائه داد، توانستم یک کارآفرین شوم.
 عبدالحسین قبیطی نسب کارآفرین و تولید کننده برتر ترشیجات در استان خوزستان در تشریح فعالیت خود در زمینه تولید ترشی و شوری گفت: در سال ۱۳۶۸ بعنوان یک کارگر ساده در کارگاه تولید ترشی سنتی مشغول به کار شدم و در دوران تحصیل پس از مدرسه به کارگاه می‌رفتم و به خُرد کردن مواد اولیه ترشی از جمله؛ هویج، کلم و... مشغول می‌شدم.

او افزود: پس از فارغ التحصیلی و پایان یافتن دوران خدمت سربازی، به رانندگی تاکسی در خط بین شهری اهواز-دزفول مشغول شدم و بدلیل اینکه سود و منفعت مالی نداشت، آن را پس از ۵ سال رها کردم.

قبیطی نسب اظهار داشت: در نهایت تصمیم گرفتم با حمایت‌ها و تسهیلاتی که بسیج سازندگی استان خوزستان ارائه می‌داد، یک کارگاه تولید ترشی تاسیس کنم.

آغاز کار با ۵۰ میلیون ریال سرمایه

این تولید کننده ترشی ادامه داد: در ابتدا کار خود را با سرمایه‌ای حدود ۵۰ میلیون ریال و اجاره کارگاهی کوچک و با یک کارگر آغاز کردم و رفته رفته با گسترش کار خود، کارگاهی بزرگ‌تر خریداری کرده و یک فروشگاه در سطح شهرستان دزفول راه اندازی نمودم.

او بیان داشت: خوشبختانه به واسطه کشت مواد اولیه و صیفی جات از جمله؛ هویج، خیار، کلم و ... در باغات دزفول و تولید ترشیجات با کیفیت و خوش طعم، موفق شدم محصولات تولیدی خود را در سراسر استان خوزستان، استان‌های همجوار و حتی به کشور عراق صادر کنم.

عبدالحسین قبیطی نسب بازاریابی در این عرصه را مهم دانست و تصریح کرد: آغاز این کار در فضایی کوچک و با سرمایه‌ای اندک و همچنین تلاش و پشتکار می‌تواند به کسب سود و درآمد زیاد ختم شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار