تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۹۲۵۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هواداران خوزستانی زیر بارش باران در اهواز نظاره‌گر بازی بودند
هواداران تیم استقلال خوزستان دیدار این تیم با خوشه طلایی ساوه را زیر بارش باران تماشا و تیم خود را تشویق کردند.
 دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و خوشه طلایی ساوه جمعه در ورزشگاه تختی اهواز و در حضور تماشاگران این تیم زیر باران برگزار شد که در پایان با نتیجه چهار بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید. 

آبی‌های خوزستان در حالی به مصاف حریف خود رفتند که نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خانگی داشتند تا جایگاهشان را در جدول رده‌بندی بهبود بخشند. این دیدار با حواشی همراه بود که در ادامه به آنها اشاره شده است.

** در جریان بازی برخی هواداران استقلال خوزستان به وسیله موتورسیکلت و دوچرخه وارد جایگاه تماشاگران شده و نظاره‌گر بازی بودند این در حالی است که ماموران امنیتی ورزشگاه از این موضوع غافل بودند.

** با وجود اینکه تماشای این دیدار رایگان بود اما تنها یکهزار نفر از نزدیک نظاره‌گر بازی بودند.

** در پایان این دیدار هواداران خوشحال استقلال خوزستان که از دومین برد تیم خود راضی بودند به درون زمین آمدند و به سمت بازیکنان رفتند تا خوشحالی خود را با آنها تقسیم کنند. برخی از بازیکنان استقلال پیراهن و جوراب ورزشی خود را به نوجوانان و جوانان حاضر در ورزشگاه دادند. 

** کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه تختی اهواز از  دیگر حاشیه‌های این دیدار بود که اعتراض کادر فنی ۲ تیم را به همراه داشت.

** بسیاری از دانش آموخته‌های مدارس فوتبال شهرستان اهواز از جایگاه تماشاگران نظاره‌گر بازی بودند.

** وضعیت سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه تختی در شرایط بسیار نامطلوبی قرار داشت و نبود آب آشامیدنی و نمازخانه باعث نارضایتی هواداران استقلال خوزستان شد.

** صندلی‌های شکسته و پوسیده ورزشگاه تختی محل مناسبی برای نشستن هواداران نبود که انتظار می‌رود مسئولان امر به این موضوع رسیدگی کنند.

** حضور افراد متعدد روی نیمکت استقلال خوزستان از دیگر حواشی این دیدار بود، افرادی که سابقه مربیگری چندانی ندارند.

** در اواخر بازی یکی از هواداران استقلال خوزستان وارد زمین شد که داور بعد از انتقال این هوادار به بیرون زمین دستور ادامه بازی را صادر کرد.

** هواداران تیم استقلال خوزستان که از عملکرد این تیم خوشحال بودند درنیمه دوم بازی یک صدا بازیکنان را تشویق کردند همچنین در پایان بازی سهراب بختیاری‌زاده به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

** شرایط نامناسب جایگاه خبرنگاران به گونه‌ای بود که برای تهیه آب آشامیدنی با مشکل مواجه بودند و این موضوع باعث ناراحتی آن‌ها شده بود. همچنین نبود دستگاه سرمایشی مناسب در جایگاه خبرنگاران از دیگر حواشی بازی بود.

** نیمکت‌های ذخیره بازیکنان در ورزشگاه تختی از ابتدای لیگ تاکنون در شرایط بسیار بدی قرار دارد اما هنوز اقدامی برای تعویض آنها نشده این در حالی است که خوزستان سه نماینده در لیگ برتر و یک نماینده در لیگ یک دارد.

** اسکوربورد ورزشگاه تختی که سال ها است در خواب زمستانی به سر می‌برد در این دیدار همچنان در خاموشی مطلق به سر می‌برد.

این دیدار درنهایت با نتیجه چهار بر یک به پایان رسید تا آبی‌های خوزستان برد دیگری را در این فصل تجربه و به رده سیزدهم صعود کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار