تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۹۲۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
به تامین بودجه مسکن مهر در سال 92 خوش‌بین نیستم
شهریور ماه سال 1390 سید جعفر حجازی وعده داد که تا پایان شهریور 91، 80 هزار واحد تحویل خواهد شد، فرودین امسال نیز خبر از بهره برداری از تمام واحدهای مسکن مهر خوزستان تا پایان سال 91 داده بود. اما سخنان حجازی در جلسه شورای مسکن استان ، محقق نشدن وعده ها را محتمل کرد / اگر تکمیل پروژه ها به سال 92 کشانده شود خیلی به تامین بودجه و یارانه ها در سال بعد امیدوار نیستم
خوزنیوز: دولت دهم اندک اندک به ماههای پایانی فعالیت خود نزدیک می شود و مسئولان در حال به پایان رساندن پروژه های بزرگ و اصلی خود در سراسر کشور هستند. مسکن مهر را علیرغم همه انتقادات، شاید بتوان شاخص ترین عملکرد دولت احمدی نژاد دانست که در بسیاری استانها با عملکرد مناسب مدیران، همراهی تعاونی ها و مردم به ثمر نشست و تعداد زیادی از مردم صاحب مسکن شدند. در استان خوزستان اما کندی روند دریافت تسهیلات، نظارت ناکافی ، جانمایی نامناسب –خصوصا در کلانشهر اهواز-، افزوده شدن هزینه ها به سبب تورم و طلانی شدن عمر پروژه ها،  باعث شد شیرینی این طرح به کام مردم خوزستان چشانیده نشود. وعده ها یکی از پس از دیگری به تعویق  افتاد و پروژه ها به سالهای عمرشان افزوده شد.

شهریور ماه سال 1390 سید جعفر حجازی وعده داد که تا پایان شهریور 91، 80 هزار واحد تحویل خواهد شد، فرودین امسال نیز خبر از بهره برداری از تمام واحدهای مسکن مهر خوزستان تا پایان سال 91 داده بود. اما سخنان حجازی در جلسه شورای مسکن استان ، محقق نشدن وعده ها را محتمل کرد.



حجازی اظهار گفت: مسئولین باید تلاش کنند پروژه های مسکن مهر در پایان سال جاری تمام شود و در صورتیکه تکمیل پروژه ها تا سال آینده هم تاخیر داشته باشد، به تامین اعتبارات در سال 92 خوشبین نیستم.

به گزارش خوزنیوز، استاندار خوزستان عصر روز گذشته  در جلسه شورای مسکن استان که با حضور فرمانداران شهرستان های خوزستان و رئیس بنیاد مسکن استان برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری دولت با استفاده از منابع و سپرده ها هزینه پروژه های مسکن مهر را تامین می کند و مسئولین باید تا پایان سال جاری نسبت به اتمام پروژه ها همت کنند.

حجازی افزود: اگر تکمیل پروژه ها به سال 92 کشانده شود خیلی به تامین بودجه و یارانه ها در سال بعد امیدوار نیستم.

وی با اشاره به سه شهرستان شوشتر، ماهشهر و بندرامام خمینی(ره) گفت: بویژه در این سه شهرستان که با حجم زیادی از پروژه های مسکن مهر روبرو هستیم حتما پروژه ها باید تا بهمن ماه  به مرحله بهره برداری برسد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: در غیر اینصورت مسئولیت نیمه کاره ماندن پروژه ها به عهده مسئولین و فرمانداران شهرستان هاست.

حجازی با درخواست از شهرداری در ارائه پایان کار به پروژه های مسکن مهر ادامه داد: در پروژه مسکن مهر تلاش زیادی شده است که مساله مسکن از وضع نگران کننده اش خارج شود و فاصله بین عرضه و تقاضای مسکن کاهش یابد.

وی تاکید کرد: در صورتی که 80 هزار واحد باقیمانده مسکن مهر در استان تا سال جاری آماده بهره برداری شود مساله مسکن در استان تا حدودی برطرف خواهد شد.

سال گذشته حجازی وعده داده بود که در سال 91 مشكل مسكن به طور كلي در استان حل خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار