تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۹۲۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با شرایط موجود از جام باشگاه‌های جهان انصراف می‌دهیم
  سرمربی تیم کشتی فرنگی سیناصنعت ایذه گفت: مسئولین استانی و شهرستانی از ما حمایتی نمی‌کنند و با ادامه روند موجود،ناگزیر خواهیم شد از مسابقات جام باشگاه‌های جهان انصراف دهیم.

ملک‌محمد بویری  اظهار داشت: سیناصنعت ایذه در سال‌های اخیر همواره نماینده شهرستان ایذه و استان خوزستان در لیگ برتر و جام باشگاه‌های جهان کشتی فرنگی بوده است.

وی افزود: مجموعه سیناصنعت در این سال‌ها با حمایت کامل بخش خصوصی و شخص علی‌بابا احمدپور فعالیت کرده است و هیچ ارگان دولتی کوچکترین حمایتی از ما نکرده است، تنها دلخوشی و دلیل ما برای فعالیت در کشتی کشور، وجود طرفداران پرشوری بود که همیشه و همه‌جا از ما حمایت می‌کردند.

سرمربی سیناصنعت ایذه با انتقاد از روند موجود و عدم حمایت مسئولان گفت: سیناصنعت ایذه چندین عنوان قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه‌های جهان را در کارنامه دارد اما گویا این افتخارات برای مسئولان استان و شهرستان اهمیتی ندارد.

وی افزود: سیناصنعت ایذه حمایت از کشتی‌گیران جوان خوزستانی را سرلوحه کار خود قرار داده‌است و کشتی‌گیران این باشگاه‌ چندین و چند مقام آسیایی و جهانی را کسب کرده‌اند.

بویری  تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای است که فعالیت در ورزش بسیار سخت شده‌است و سیناصنعت نیز از این قضایا مستثنی نیست و باید بگوییم که بدون حمایت مسئولان استان، از حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان انصراف خواهیم داد.

سیناصنعت ایذه با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جوار حضور در جام باشگاه‌های جهان این رشته ورزشی را بدست آورده است.

نماینده ایذه چندین مقام اول، دوم و سومی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان را در کارنامه دارد و در دوره قبلی این مسابقات نیز به عنوان سوم دست پیدا کرده بود.

:
:
:
آخرین اخبار