تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۹۶۶۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اصفهان قهرمان رقابت های ووشو بانوان کشور شد
 نایب رییس هیات ووشو خوزستان گفت: رقابت های ووشو بانوان کشور انتخابی تیم ملی با قهرمانی تیم اصفهان در شهرستان ماهشهر به پایان رسید.

ندا نیسی اظهار داشت: مسابقات بخش ساندا در رده سنی جوانان و رقابت‌های تالو در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با حضور برترین‌های ایران از روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه در ماهشهر آغاز و به مدت چهار روز ادامه داشت.

وی با بیان اینکه ۳۲۲ ووشوکار در قالب ۳۴ تیم در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند افزود: از آنجا که میزبان مسابقات بودیم با سه تیم در این رقابت ها حضور داشتیم که در برخی رشته موفق به کسب مدال شدیم. 

نایب رییس هیات ووشو خوزستان گفت: در پایان این مسابقات تیم اصفهان با ۱۰ نشان طلا، سه نقره و ۲ برنز بر سکوی نخست ایستاد همچنین تیم خراسان رضوی با چهار مدال طلا و یک نقره دوم و تیم تهران با کسب ۳ نشان طلا، چهار نقره و ۲ برنز عنوان سوم این پیکارها را کسب کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات حکم انتخابی تیم ملی بود، کادر فنی تیم های ملی پایه به خوبی این رقابت ها را رصد کردند و نفرات برتر اوزان مختلف برای حضور در مسابقات جهانی مراکش به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نیسی افزود: با تایید فدراسیون جهانی، رشته ووشو از این پس در المپیک جوانان ۲۰۲۲ حضور خواهد داشت و این موضوع باعث انگیزه بیشتر ووشوکاران شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار