تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۹۶۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مقابل سپاهان سه غایب دارد
  تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر با سه بازیکن غایب به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان روز چهارشنبه  اظهار داشت: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از باخت هفته‌ گذشته مقابل استقلال، در هفته نوزدهم رقابت‌ها در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود به مصاف سپاهان خواهد رفت که در این دیدار مجید عیدی و رضا حافظی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

وی بیان کرد: همچنین در این دیدار عباس عسگری به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم نفت مسجدسلیمان را همراهی کند.

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود با بیان اینکه سایر بازیکنان تیم مشکلی برای بازی با سپاهان ندارند گفت: بازیکنان تازه وارد تیم به لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار دارند و تاکنون در هر ۲ بازی گذشته عملکرد بسیار خوبی برابر حریفان داشتند که امیدواریم در ادامه رقابت ها کمک حال تیم باشند.

حسنوند با اشاره به اینکه بازی کردن مقابل تیم های بزرگ انگیزه بازیکنانمان را دوچندان می کند گفت: تیم ما تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و تنها ۲ شکست در ۱۸ بازی قبل داریم. بی شک تلاش می کنیم در ادامه راه بتوانیم بهتر ظاهر شویم و جایگاهمان را در جدول ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه تاکنون در بازی های خانگی هیچ باختی مقابل حریفان نداشتیم افزود: تیم نفت مسجدسلیمان نشان داده که در بازی های خانگی تیم دست و پا بسته ای نبوده و همواره به دنبال یک بازی جذاب و تماشاگرپسند به همراه کسب امتیاز است. 

به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۲۶ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی جای گرفته است.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سپاهان از ساعت ۱۶ روز  ۱۷ بهمن ماه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار