تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۹۶۹۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقدیر استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
  استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه در این استان از حضور باصلابت و پرشور مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیام مشترکی، حضور حماسی مردم در این همایش ملی را نشانه وفاداری به انقلاب اسلامی و بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) دانستند.
در این پیام آمده است:  راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید عهد و پیمان مردم شریف خوزستان با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این پیام می افزاید: حضور کم نظیر و باشکوه مردم استان خوزستان و شهر اهواز در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین آیین تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشان از آن دارد که همه مردم، با گرایش‌ها و سلایق مختلف ، متحد و همدل در جهت سرافرازی ایران به میدان آمدند.
استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان در این پیام برخود واجب دانستند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از آحاد مردم شریف خوزستان، اقوام بزرگ خوزستان، خانواده معزز شهدا، ایثارگران ،جانبازان انقلاب اسلامی ، روحانیون، اصناف ،بازاریان ،جامعه فرهنگیان ودانشگاهیان، هنرمندان وورزشکاران ، اصحاب محترم رسانه و صدا و سیما و همچنین دستگاه های مختلف اجرایی ،که با حضور پررنگ خود، برگ زرین دیگری از شکوه، اقتدار و عزم ملی را به نمایش گذاشتند، قدردانی کنند.

در پایان این پیام اعلام شد:امیدواریم در دوم اسفند ماه نیز شاهد حضور پرشور وحماسی مردم شریف استان خوزستان در پای صندوق‌های رای باشیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار