تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۰۱۲۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع ۳۰ هزار بسته غذایی ازسوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خوزستان
 دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خوزستان گفت: بیش از ۳۰ هزار بسته مواد غذایی بین مردم محروم و کمتر برخوردار این استان توزیع شد.

حجت‌الاسلام حسین احمدی روز چهارشنبه در حاشیه توزیع بسته‌های مواد غذایی در ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از آغاز اپیدمی کرونا در کنار مردم حضور داشته و اقدامات مهمی را نیز انجام داده است.

وی افزود: با توجه به وجود برخی مناطق محروم در خوزستان و در حمایت از اقشار آسیب پذیر در برابر کرونا، بیش از ۳۰ هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی در قالب رزمایش همدلی و احسان بین خانواده‌های کم‌درآمد و محروم این استان توزیع شد.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خوزستان ادامه داد: اقشار محروم و آسیب دیده از ویروس کرونا در اولویت گرفتن این بسته‌ها قرار داشتند.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: گروه‌های جهادی در پخش این بسته‌های غذایی و معیشتی به بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کمک کردند.

وی گفت: اقدامات حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تا ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه دارد تا محرومان و اقشار کم‌درآمد را در مقابل این بیماری یاری کند.

ویروس کرونا در شهر ووهان چین شناسایی شد وتاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار