تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۰۱۴۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:
برای رفع مشکلات شهرک شهیدچمران ماهشهر تلاش می کنیم
  رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور روز دوشنبه با حضور در جمع مردم شهرک شهید چمران ماهشهر گفت: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیتهای موجود منطقه مشکلات این شهرک هر چه زودتر برطرف شود.

 حجت‌الاسلام محمد قمی در مسجد امام خمینی (ره) این شهرک افزود: مهمترین مشکل مردم این شهرک بیکاری جوانان آن است که با توجخه به ظرفیتهای موجود اقتصادی در این منطقه تلاش خواهیم کرد تا مشکل بیکاری آنان برطرف شود.

وی اضافه کرد: ما خادم مردم هستیم و در این مسیر از هیچ کوششی برای مردم دریغ نخواهیم کرد و علاوه بر اینکه به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی می کنیم بلکه مسائل فرهنگی و اجتماعی آنان را هم دنبال می کنیم چرا که یکی از وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی توجه به امور فرهنگی و دینی جامعه است.

حجت‌الاسلام عبادی امام جمعه شهرک شهید چمران ماهشهر نیز در این نشست  اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی گریبانگیر مردم این منطقه است و بسیاری از مشکلات ناشی از عدم همکاری مسئولین این منطقه است.

وی افزود: آسیب‌ها در این منطقه بسیار زیاد است در حالی که شرکت‌های بزرگ پتروشیمی در مجاورت شهر چمران قرار دارند و با این پتانسیل‌ها نبایستی مشکل اقتصادی و بیکاری در منطقه وجود داشته باشد.

در ادامه این نشست  تعدادی از شهروندان شهرک شهید چمران در حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به بیان نکات و مشکلات  منطقه پرداختند و تاکید کردند مردم این منطقه هیچ مشکلی با نظام ندارند و چنانچه از لحاظ معیشتی و اشتغال تامین شوند هیچگونه گلایه و اعتراضی نخواهند داشت.

شهرک شهید چمران ماهشهر یکی از شهرکهای پر جمعیت این شهرستان است که در ناآرامیهای سال قبل، دشمنان انقلاب سعی کردند تا مردم را در مقابل نظام قرار دهند اما با هوشیاری مردم این توطئه ها خنثی و مردم  به ضد انقلاب و تحریکات آنان "نه" گفتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار