تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۲۰۱۶۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تهیه ۲۰ هزار ماسک برای برگزاری امتحانات پایه نهم در آبادان و خرمشهر
  مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند به تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز دانش آموزان پایه دوازدهم برای برگزاری امتحانات حضوری اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزار ماسک برای برگزاری امتحانات پایه نهم در آبادان و خرمشهر خریداری و تحویل آموزش و پرورش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند علی الیاسی روز چهارشنبه اظهارداشت: برای خرید وسایل مورد نیاز برگزاری امتحانات با پروتکل‌های بهداشتی در آبادان و خرمشهر۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال وسایل حفاظت شخصی و بهداشتی نظیر ماسک، دستکش، الکل و مواد شوینده خریداری شده است.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند از همان ابتدای شیوع پاندمی کرونا اقدامات لازم برای خریداری وسایل بهداشتی و ضدعفونی برای دانش آموزان را در دستور کار خود قرار داد.

الیاسی گفت: یک‌هزار و ۳۰۶ دانش آموز پایه دوازدهم و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی در خرمشهر و ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز و ۲۳۰ هیأت اجرایی در آبادان برگزاری امتحانات را برعهده دارند.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی ۲ رودخانه اروند و کارون واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار