تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۰۲۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور
رئیس مرکز آزمون و بانک سوال دانشگاه پیام‌نور گفت: منابع و نحوه طراحی سوالات پایان ترم تابستان ۹۱ پیام‌نور بر اساس منابع نیم‌سال دوم ۹۱-۹۰ – نیم‌سال قبل - است.
 
به گزارش خوزنیوز به نقل از ايسنا، دکتر سلیم بهرامی افزود: حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم تابستان ۶ واحد درسی است و کلیه دروس ترم تابستان به صورت خودخوان می باشند و فاقد نمره میان ترم هستند و نمره بر اساس ۲۰ محاسبه می‌شود.
 
وی گفت: دانشجویان فقط می‌توانند دروسی که دارای کد انتخاب واحد و تاریخ امتحان می‌باشد را اخذ نمایند.
 
رئیس مرکز آزمون و بانک سوال دانشگاه پیام‌نور در مورد زمان امتحانات پیان ترم تابستان دانشجویان گفت: زمان امتحانات دانشجویان در ترم تابستان از ۴ شهریور تا ۱۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.
 
بهرامی خاطرنشان نمود: مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می‌باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.
 
وی همچنین تاکید کرد: ترم تابستانی فاقد حذف و اضافه – حذف اضطراری می باشد و ترم تابستان فاقد معدل است و فقط نمرات ترم تابستان در معدل کل محاسبه می‌شود.
 
رئیس مرکز آزمون و بانک سوال دانشگاه پیام‌نور در پایان ذکر كرد: انتخاب واحد ترم تابستان ۹۱ پیام نور از ۲۶ تیرماه ۹۱ آغاز و تا ۸ مرداد ۹۱ ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت گلستان نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
 
:
:
:
آخرین اخبار