تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۰۳۲۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورودی اندیمشک از سمت دوکوهه بر روی خودروهای سنگین بسته شد
 فرماندار اندیمشک با بیان اینکه ورود خودروهای سنگین به اندیمشک از مسیر دوکوهه ممنوع می‌باشد گفت: از این پس تردد کامیون تنها از کمربندی اندیمشک امکان‌پذیر است.

  پیمان جهانگیری روز سه شنبه در نشست شورای ترافیک اندیمشک افزود:با توجه به وقوع حوادث متعدد در ورودی دوکوهه به اندیمشک و کوی لور ، از این پس تردد وسایل نقلیه سنگین از سمت پلیس راه به کوی لور ممنوع و همه خودروهای سنگین به مسیر کمربندی هدایت می شوند.

وی گفت:با توجه به برخورداری ۲ مسیر جاده قدیم و آزادراه ، تردد خودرهای سنگین در ورودی شمالی اندیمشک همواره سنگین است و عبور این خودروها از محدوده شهری و کوی لور اندیمشک سبب بروز حوادث متعدد رانندگی برای ساکنان شده بود.

وی بیان کرد:مناطق حادثه خیز شهرستان از نظر تردد خودرو نیاز به بازنگری دارند و باید در جاده های منتهی به شهر و سکونت شهروندان ، سرعت گیر و علائم راهنمایی و رانندگی نصب شود.

جهانگیری اظهار داشت:روشنایی مسیرهای ورودی شهرستان با توجه به حجم تردد خودروها در ساعات شب باید تقویت شود.

به گفته فرماندار اندیمشک طرح های متعدد در راستای تقویت زیرساخت های جاده ای شهرستان آغاز شده است.

وی اجرای تعریض جاده سد دز را یکی از طرح های شاخص در این راستا عنوان کرد و افزود:این پروژه بعد از سالها  در شهرستان اجرا می شود که نقش چشمگیری در کاهش حوادث جاده ای در این مسیر دارد.

جهانگیری اجرای طرح های مختلف طی سالهای اخیر در نقاط مختلف شهر را حائز اهمیت دانست و گفت:اجرای چندین پروژه مهم و میدان در نقاط حساس شهر اندیمشک سبب کاهش ترافیک درون شهری و رفاه مردم شده است.

وی مصوبات شورای ترافیک را لازم الاجرا عنوان کرد و گفت:قصور هر مدیری در اجرای مصوبات با توجه به اهمیت حفظ جان مردم  برخورد قاطع و قانونی را به دنبال دارد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار