تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۰۴۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتایج نظرسنجی سایت موج چهارم
سردار اسحاقی در صدر / فدعمی و حجازی آخر
در اردیبهشت ماه سال 1391 سایت اصولگرای موج چهارم درصدد برآمد تا میزان رضایت مندی شهروندان اهوازی از عملکرد چند تن از مسئولان ارشد استان خوزستان در سال 90 را بسنجد. از این رو نظرسنجی را ترتیب داد و از مردم درخواست نمود تا یکی از 5 گزینه مطرح شده را که از عملکرد وی در سال 90 رضایت داشتند را انتخاب نمایند. این 5 گزینه به شرح زیر بودند...

 پایگاه خبری موج چهارم نوشت:

در اردیبهشت ماه سال 1391 سایت اصولگرای موج چهارم درصدد برآمد تا میزان رضایت مندی شهروندان اهوازی از عملکرد چند تن از مسئولان ارشد استان خوزستان در سال 90 را بسنجد. از این رو نظرسنجی را ترتیب داد و از مردم درخواست نمود تا یکی از 5 گزینه مطرح شده را که از عملکرد وی در سال 90 رضایت داشتند را انتخاب نمایند. این 5 گزینه به شرح زیر بودند:

  1. سید جعفر حجازی/ استاندار خوزستان
  2. سردار محمدرضا اسحاقی/ فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان
  3. عبدالعزیز فدعمی/ فرماندار اهواز
  4. منصور کتانباف/ شهردار اهواز
  5. حجت الاسلام و المسلمین سپهر/ مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان

 لازم به ذکر است که این افراد به علت اینکه بیشترین تاثیر را بر زندگی مردم اهواز در زمینه های مختلف داشتند، انتخاب شدند از طرفی به علت اینکه در آن برهه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز نزدیک بود از قرار دادن نام نمایندگان محترم برای دوری از شائبه حمایت از آنها خودداری نمودیم اما به امید خدا در آینده ای نزدیک عملکرد ایشان را نیز به بوته نقد خواهیم کشید.

به هر روی نتایج به دست آمده از میان بیش از 6000 رأیی که مردم اهواز به کاندیداهای مطرح شده در حدود 2 ماه دادند، حکایت از آن دارد که سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان با 38 درصد آرا در صدر و ناصر کتانباف شهردار اهواز با 23 درصد رتبه دوم را به خود اختصاص داده اند. در صدر قرار گرفتن سردار اسحاقی را می توان به عملکرد مثبت ایشان در مدت حضور خود در نیروی انتظامی خوزستان مرتبط دانست. ایشان به عقیده بسیاری از مردم و مسئولان خوزستان عملکرد قبل قبولی را در بسیاری از عرصه در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و توانسته اند رضایت همشهریان اهوازی را جلب نمایند.

در مورد شهردار اهواز نیز می توان گفت با وجود حوادث به وجود آمده در شورای شهر اهواز و مدتی طولانی که اهواز بدون شهردار اداره می شد، کتانباف در این مدت کم از حضورشان با جدیت و تلاش مضاعف خود و ایده هایی که حداقل بر روی کاغذ جالب و در خور به نظر می رسند، نور امیدی را در دل مردم اهوازی تابانده است. به امید آنکه ایشان نیز در مسیر خدمت رسانی گام های ارزنده تری را برای امت شهید پرور اهواز بردارند.

اما آنچه به نظر جالب توجه می رسد عدم رضایت مردم اهواز از استاندار خوزستان و فرماندار اهواز می باشد زیرا در حالی که انتظار می رفت این دو یا حداقل یکی از آنها در رتبه دوم و سوم قرار گیرند، شاهد آن بودیم که در رتبه های آخر این نظرسنجی قرار گرفته اند و این نکته در جای خود نیاز به بحث و مو شکافی بسیار دارد.

این موضوع زمانی مستدل تر می شود که بدانیم در نظرسنجی مشابه که دیگر سایت خوزستانی یعنی خوزنیوز در مورد عملکرد استاندار خوزستان به عمل آورده است، اکثر کاربران به عملکرد ایشان در مدت خدمت شان رتبه ضعیف را داده اند که علاوه بر تأیید نتایج نظرسنجی سایت موج چهارم، بیانگر عمق مشکلات استانداری خوزستان و شخص استاندار در اذهان مردم اهواز و خوزستان دارد.


غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
مجتبی از اهواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
0
5
دستت درد نکنه خوشم آمد
عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
0
5
باید این گونه کارها که نشانگر مطالبه گری مردم از مسئولینه تو سایت های خبری افزایش پیدا کنه تا شاید مسئولین از این طریق بفهمن که خوزستان زیاد هم هر کی به هر کی نیست و باید برای این مردم کار کنن.
:
:
:
آخرین اخبار