تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۱۳۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد نماینده شوشتر از استاندار خوزستان
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تغییر مدیران در شهرستان‌های حوزه استحفاظی خود گفت: استاندار تغییرات در مدیران سیاسی شهرستان‌ها را با نمایندگان هماهنگ کند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار داشت: استاندار خوزستان عزل و نصب‌ها را در شهرستان‌ها با نمایندگان آن شهرستان‌ها هماهنگ کند به ویژه انتصاب در فرماندار‌ی‌ها که سمتی سیاسی به شمار می‌آید.

وی با انتقاد از تعیین معاون فرماندار در شهرستان‌های شوشتر و گتوند خاطرنشان کرد: انتخاب معاون برای فرماندار حقی غیرقابل انکار است ولی چون این سمت سیاسی در سطح شهرستان‌ها تأثیرگذار بوده و مردم از نماینده برای انتصاب افرادی توانمند انتظار دارند؛ بهتر آن است که چنین انتصاب‌هایی در شهرستان‌ها با نمایندگان مجلس نیز هماهنگ شود و به نظرات آن‌ها نیز توجه شود.

وی مشکل اساسی خوزستان را ضعف برخی مدیران عنوان کرد و گفت: اصلی‌ترین مشکل خوزستان در بخش عقب‌ماندگی از قافله توسعه نبود مدیران کارآمد است که باید در انتصاب‌های جدید به این مهم توجه داشت و تلاش کرد تا مدیران کارآمدی انتخاب شوند.

سادات ابراهیمی تأکید کرد: شهرستان‌های شوشتر و گتوند نیازمند مدیرانی کارآمد، توانمند و بومی هستند و به این دلیل نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این باره می‌تواند نقش بسیار خوبی را ایفا کند.

گفتنی است؛ یکشنبه هفته گذشته معاونان فرمانداران شوشتر و گتوند توسط حمید قناعتی به نمایندگی از استاندار خوزستان در این شهرستان‌ها معارفه شد‌ند.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
پیمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
1
0
جناب سادات ابراهیمی غیر بومی ها تمام پستها را یکی پس از دیگری در اختیار می گیرند؟ آیا در شوشتر هیچ فرد شایسته ای وجود نداشت؟
:
:
:
آخرین اخبار