تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۲۱۳۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جوكار :
مدالم را به شهدای هسته‌ای تقديم می‌كنم
دارنده مدال نقره پرتاب نيزه پارالمپيك لندن معتقد است پرتابگر جامائيكايي با تمارض توانسته در يك كلاس پايين‌تر مدال طلا را به دست آورد.

عبدالرضا جوكار پس از كسب مدال نقره رشته پرتاب نيزه رقابت‌هاي پارالمپيك، اظهاركرد: خوشحالم كه دست خالي برنمي‌گردم، باتوجه به شرايطي كه داشتم، ركوردهاي بدي نزدم و در پايان مدال نقره را به دست آوردم.
 
وي افزود: از اين‌كه دست خالي برنمي‌گردم و مدال نقره را به دست آوردم، بسيار خوشحالم و خدا را شكر مي‌كنم.
 
جوكار با اشاره به ورزشكار جامائيكايي كه به مدال طلاي اين رشته دست يافت، گفت: او تمارض كرده بود و در يك كلاس ديگر قرار گرفته بود كه اين كار او بي‌تاثير در كسب مدال طلا نبود. من اگر ركوردهاي قبلي خودم را تكرار مي‌كردم، قطعا به مدال طلا دست مي‌يافتم. ركورد پارالمپيك با 22 متر و 8 سانتي‌متر هنوز در دست خودم است.
 
ورزشكار نقره‌اي ايران در پارالمپيك در ادامه گفت: براي پنجمين‌بار است كه در بازي‌هاي پارالمپيك شركت مي‌كنم. پارالمپيك ميدان بزرگي است و من خوشحالم كه در هر پنج دوره‌اي كه در اين بازي‌ها به ميدان رفتم، موفق به كسب مدال شده‌ام. با اين حال از مربيان و مردم عذرخواهي مي‌كنم كه در اين دوره طلا به دست نياوردم.
 
جوكار درباره احتمال خداحافظي از دووميداني گفت: بايد با مربيانم در اين باره مشورت كنم و ببينم امكان اين‌كه از دووميداني خداحافظي كنم وجود دارد يا نه؟ هرچند خودم دوست دارم در كنار خانواده‌ام باشم.
 
وي در پايان گفت: مدالم را به شهداي هسته‌اي تقديم مي‌كنم كه مظلومانه شهيد شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار