تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۲۱۴۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل ستاد مهر ماندگار در منطقه آزاد اروند
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تشکیل ستاد مهر ماندگار از اقدامات ارزشمند در منطقه آزاد اروند برای اتمام پروژه های نیمه تمام است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند ˈ محبت رییسیˈ افزود: اجرای طرح مهر ماندگار در استفاده و بهره مندی مردم مهم و تاثیر گذار است و تحقق آن ها موجب رشد و توسعه بیشتر منطقه می شود.

وی با اشاره به این که طرح مهر ماندگار از جلوه های مهم خدمت رسانی و از طرح های ابتکاری دولت خدمت گزار است ادامه داد: در منطقه آزاد اروند نیز طرح های مهر ماندگار مورد توجه ویژه قرار گرفته و در نقاط مختلف منطقه در دست اجرا است.

رییسی اظهار داشت: 15 پروژه از مجموع 34 پروژه دردست اجرای منطقه آزاد اروند در ردیف طرح های مهر ماندگار دولت قرار گرفته اند که برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها تا پایان خرداد سال 92 برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: منطقه آزاد اروند در بخش طرح های ماندگار هشت طرح را با اعتباری قریب به 650 میلیارد ریال در حال اجرا دارد که این طرح ها تا پایان دولت دهم به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این طرح را برنامه ای موثر برای اتمام پروژه های عمرانی و زیربنایی منطقه که در طول سنوات گذشته کلنگ زنی شده ولی اجرای آن به اتمام نرسیده اند دانست .

وی خاطرنشان نمود: این ستاد به صورت منظم هر هفته تشکیل جلسه داده و موارد مربوط به تکمیل پروژه های مهر ماندگار را مورد بررسی قرار می دهد.
:
:
:
آخرین اخبار