تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۳۶۵۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادامه پرداخت مطالبات خرید تضمینی خرما به نخلداران خوزستانی
ادامه پرداخت مطالبات خرید تضمینی خرما به نخلداران خوزستانی

  مدیرکل تعاون روستایی خوزستان از پرداخت بخش دوم مطالبات خرید تضمینی خرما به نخلداران خبر داد و گفت: امیدواریم روند پرداخت مطالبات نخلداران خوزستانی در هفته‌های آینده سرعت بیشتری به خود بگیرد.

محمد امین معین ‌راد در خصوص پرداخت مطالبات نخلداران خوزستانی اظهار کرد: براساس پیگیری‌های انجام‌شده، بخش دوم طلب نخلداران خوزستانی به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان روز شنبه به حساب آن‌ها واریز شد.

وی افزود: پیش از این نیز در هفته گذشته بخش نخست طلب نخلداران خوزستانی که چیزی حدود ۸ میلیارد تومان بود به حساب آن‌ها واریز شد.

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: رایزنی‌ها و پیگیری‌های فراوانی با سازمان تعاون روستایی کشور و دیگر بخش‌های مسئول انجام شده است و در این زمینه امیدواریم روند پرداخت مطالبات نخلداران خوزستانی در هفته‌های آینده سرعت بیشتری به خود بگیرد.

معین راد عنوان کرد: امسال در راستای سیاست‌های حمایتی دولت حدود ۱۸ هزار و ۲۰۰ تن خرما از نخلداران خوزستانی به صورت تضمینی خریداری شد.

وی ادامه داد: ارزش ریالی خرمای خریداری شده براساس میزان خرمای تضمینی خریداری شده از نخلداران، حدود ۱۴۰ میلیارد تومان است و در تلاش هستیم هرچه سریعتر این طلب کشاورزان تسویه شود.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار