تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۲۵۶۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم دزفول از عملکرد وزارت کشور نگران هستند
شبکه خبری دز نوشت:

روز گذشته ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۱، امام جمعه دزفول در جلسه شورای اسلامی شهر دزفول، در خصوص وقایع بوجود آماده در فرمانداری ویژه دزفول اظهار داشت:این برهه از زمان مقطعی حساس و تاریخی برای دزفول است ومسئولین نباید از وظیفه تاریخی خود شانه خالی کنند زیرا قطعا آیندگان درخصوص عملکرد امروز ما داوری خواهند کرد. در این شرایط حساس باید با دور اندیشی و بررسی ژرف حرکت نمائیم.
"سید محمد علی قاضی دزفولی” گفت:در وهله ی اول باید با منطق و استدلال پیش برویم و اگر تاثیر نکرد آنگاه مردم را وارد صحنه کنیم، لذا بایستی درست و متناسب با شرایط حرکت کنیم و نگذاریم افراد سودجو مسیر حرکت بحق مردم را منحرف کند.
وی افزود:اعتراضات ،تجمعات و پیگیریها باید در چهارچوبی معین، تعریف شده ، معقولانه و با محوریت قاطع و بر اساس خرد جمعی باشد، در این خصوص برای تشکیل جلسات  همدلی باید از افراد نخبه و با تجربه دعوت بعمل اورد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول گفت:دزفول ظرفیت و توانایی آن را دارد که از کمبودها و بحرانهای سربلند عبور کرده و در مسیر احقاق حقوق بحق خود گام بردارد و خدا را شاکریم که تا کنون نیز این حرکت رو به جلو با اتحاد و همدلی بخوبی پیش رفته و مطمئنا با توجه به هدفگذاری صحیح و همفکری این حرکت نتیجه مناسبی خواهد داشت.
قاضی دزفولی گفت: مردم از عملکرد وزارت کشور و مجموعه ی تحت امر آن بخصوص استانداری خوزستان نگران هستند که ۱۸ ماه بدون فرماندار بودن دومین شهر استان و پس از آن اعطای حکم نصفه و نیمه به فرمانداری ویژه دزفول گواه این امر است و مردم دزفول احساس می کنند جایگاهشان جدی گرفته نشده است.
امام جمعه دزفول خاطر نشان کرد: من پیگیر مطالبات بحق مردم خواهم بود ، اول با آرامش و و زبان لین، در غیر این صورت در خطبه های نماز جمعه بعدی برای تمام مردم موضوعات را آنچنان که هست عنوان خواهم کرد.
وی عنوان کرد: همه بدانند تمام مردم شهرستان دزفول از همه اقشار و اقوام با هم متحد و یکصدا هستند و برای احقاق حق خود از هیچ تلاش و حرکت در چهارچوب قانون فرو گذار نخواهند بود.
رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این جلسه ضمن تقدیر از رسانه های دزفول بخصوص شبکه خبری دز در خصوص انعکاس خبرهای شهرستان اظهار داشت: دررابطه با موضوع بی مهری استاندار به دزفول و دیگر مسائل شهری رسانه های خبری پوشش خبری قابل قبولی داشتند و در زمینه هدایت افکار عمومی موفق بودند و با اینکار نگذاشتند مغرضان خدشه ای به حرکت مردم وارد کنند.
"سید مصطفی عظیمی فر” گفت:دزفول شهر بزرگی است وباید آرامش و ثبات داشته باشد که متاسفانه به نظر می رسد استاندار خواهان  این موضوع نباشد، زیرا با اقدامات اخیر خود و عدم سرکشی به این شهرستان و عدم رسیدگی به مطالبات مردم این شهرستان به نوعی این گمان را بوجود آورده که دزفول و مردم ولایتمدار آن برای وی اهمیتی ندارند.
وی افزود: دزفول دومین شهر کلان استان است و سابقه سیاسی، فرهنگی و مذهبی درخشان و روشنی در قبل و بعد از انقلاب دارد بهمین دلیل اصلا قابل پذیرش نیست حقوق مردمی با چنین سابقه ای تضایع شود بهمین دلیل نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر دزفول، قویا پیگیر حل و فصل موضوع فرمانداری ویژه دزفول بوده و در این راستا رایزنی های فراوانی جهت ملاقات حضوری با استاندار انجام داده ایم تا این موضوع در بستر گفتگو و تفاهم در فضایی آرام حل و فصل شود ولی متاسفانه تاکنون موفق به دیدار با استاندار و طرح موضوع نشده ایم.
عظیمی فر خاطر نشان کرد: مردم دزفول ما را برگزیده اند که پیگیر احقاق حقوق آنها باشیم به همین جهت تا زمانی که نتوانیم حقوق تضییع شده موکلانمان را به آنها باز گردانیم با جدیت فراوان در چهارچوب قانون به تلاش خود ادامه خواهیم داد.
لازم به ذکر است در این جلسه که امام جمعه دزفول، شهردار و کلیه اعضای شورای شهر دزفول حضور داشتند قرار بود فرماندار به اتفاق نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز  خضور پیدا کنند که بعلت مشغله کاری موفق به این کار نشدند.
برچسب ها: دزفول ، اخبار دزفول
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
0
1
..........تو رو به خدا اينقدر به اين قضيه دامن نزنيد .............

دشمن منتظراين است كه نفاق بين ما حكم فرما شود......
استاندار هم خدمتگذار ودلسوز اين نظام واين مملكت است....
......................شرمنده شهدا نشويم......................
:
:
:
آخرین اخبار