تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۱:۳۱
کد خبر: ۲۶۳۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در اختتامیه هفته پژوهش
پژوهشگران بر‌تر خوزستان تجلیل شدند
در آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری از ۷۴ پژوهشگر بر‌تر استان خوزستان در حوزه‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

 در این آیین که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، رؤسای دانشگاه‌ها، معاونان استاندار و پژوهشگران جوان برگزار شد، نفرات بر‌تر در حوزه تحقیقات و پژوهش استان با انتخاب کمیته علمی ستاد استانی معرفی شدند و با اهدای لوح و هدایایی از آنها قدردانی شد.

در محور کشاورزی و منابع طبیعی از محمود شفاعی بجستان (دانشگاه شهید چمران)، علی غلامی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات) و علی داداللهی سهراب (دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر)؛ در محور دامپزشکی از رضا آویزه (دانشگاه شهید چمران اهواز)؛ در محور فنی و مهندسی از محمود جورابیان (دانشگاه شهید چمران)، کریم سلحشور (دانشگاه صنعت نفت) و فتح‌الله ساجدی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز)؛ در بخش علوم پایه از علیرضا زراسوندی (دانشگاه شهید چمران)، علیرضا صفاهیه (دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر) و ایمان مخدوم (دانشگاه پیام نور اهواز)؛ در محور علوم انسانی از عبدالمجید حیاتی (دانشگاه شهید چمران اهواز)، علیرضا حیدری (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز) و کریم سواری (دانشگاه پیام نور اهواز) تجلیل شد.

همچنین در محور علوم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، شهرام خادم‌وطن، حمید کثیری، افشین تکدستان و حشمت‌الله شهبازیان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش مدیران پژوهشی برگزیده دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان از ایرج کاظمی‌نژاد (رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شهید چمران)، احمدرضا عمانی (مدیر پژوهش و فناوری منطقه 6 دانشگاه آزاد)، احمد شریعتی (دانشگاه صنعت نفت) و هژیر جواهری‌زاده (دانشکده پرستاری آبادان) تقدیر به عمل آمد.

در بخش طلاب حوزه‌های علمیه استان خوزستان از حسین ورناصری، رضا حیدری، سید علوان و اکبر شریفی به عنوان پژوهشگران بر‌تر تجلیل به عمل آمد.

در محور دانشجویان پژوهشگر که امسال از سوی کمیته علمی برای نخستین‌بار افرادی انتخاب شدند، نادر پازیار، محمدجواد نصر اصفهانی و لاله بابانظری در مقطع دکتری و مجتبی زنگنه، عصمت شیربیگی و آلا عنایتی در بخش دانشجویان کار‌شناسی ارشد معرفی شده و از آنان قدردانی شد.

در بخش پژوهشگران برگزیده دستگاه‌های اجرایی، صنایع و مراکز تحقیقاتی استان نیز فرزین حاتمی کاهکش از شهرداری اهواز، منوچهر قریب ممبینی از اداره دامپزشکی، ابوذر میرزایی و مهدی میر‌نژاد از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، اصغر صادق‌آبادی از شرکت ملی حفاری ایران، علی دادخواه از سازمان صنعت، معدن و تجارت، حمید هویزه از مرکز تحقیقات کشاورزی و عبدالحمید محبی از موسسه خرما و میوه‌های گرمسیری انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

هادی محمدی از شرکت ملی حفاری، مسعود لطیفیان از موسسه تحقیقات خرما ومیوه‌های گرمسیری و رامین هوشیار از ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت نیز به عنوان مدیران پژوهشی بر‌تر معرفی شدند.

حسین امیری‌نژاد، علی طاهری و احمد همیالی به عنوان پژوهشگران بر‌تر نیروی انتظامی و مرتضی مرادی، علی سلمانی‌طرفی و محمد قربانی به عنوان پژوهشگران بسیجی سپاه حضرت ولیعصر (عج) از سوی ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری معرفی شده و از آنها قدردانی شد.

در بخش آموزش و پرورش خوزستان، بهروز زبرجد، علی سواری، مهین مهدوی و زینب فعال در بخش دبیران پژوهشگر و محمد سیلاوی، علی وزیری، حسین سلیمی، یوسف شلاگه، رضا غلامحسین جولایی و علی نظر‌زاده در بخش دانش‌آموزی جشنواره هفته پژوهش معرفی شده و از آنان به پاس تلاش در حوزه پژوهش تجلیل به عمل آمد.

همچنین شرکت تعاونی پرشین آبادان آذین به مدیریت افشین موسوی دهموردی به عنوان شرکت فناور بر‌تر معرفی و تجلیل شد.

در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان که در این هفته برگزار شده بود نیز غرفه‌های جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، شرکت ملی حفاری، اداره‌کل فنی و حرفه‌ای خوزستان و شهرداری اهواز به عنوان غرفه‌های بر‌تر انتخاب شده و از مدیران این شرکت‌ها و سازمان‌ها قدردانی شد.

در ادامه نیز از محمدرحیم حاجی‌حاجیکلایی و بابک مختاری که به ترتیب به عناوین مدیر پژوهشی و مدیر فناوری بر‌تر کشوری انتخاب شده بودند نیز از سوی ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری تقدیر شد.

در بخش پایانی نیز از حسن مروتی، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان چهره پژوهشی بر‌تر استانی، بهروز حسینی‌فر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان (دبیر ستاد استانی هفته پژوهش)، خلیل رنجبر معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران (دبیر اجرایی ستاد استانی هفته پژوهش)، محمدرحیم حاجی‌حاجیکلایی، مدیر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران (دبیر کمیته علمی استانی)، باقر پورقاسم، رئیس پژوهش و توسعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب (دبیر کمیته اجرایی استانی)، عبدالعلی امیدی، سیدکریم سید نور و علی‌محمد نعمت‌پور مدیران استانداری به عنوان اعضای ستاد استانی هفته پژوهش تجلیل به عمل آمد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار