تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۲۶۳۷۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ضرورت به کارگیری ظرفیت همه جانبه مناطق نفتخیز برای مقابله با جنگ نرم
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر ضرورت بکارگیری ظرفیت همه جانبه مناطق نفتخیز برای مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد.
 علیرضا دانشی  با اشاره به اهمیت توجه به فضای مجازی و تاکید صریح مقام معظم رهبری گفت: اهمیت فضای مجازی و دغدغه‌های حاکم بر این فضا طی سال‌های اخیر در بیانات رهبر انقلاب بار‌ها شنیده شده است و ایشان در اظهارات متعددی غفلت از آسیب‌های مرتبط با این فضا را گوشزد کرده‌اند و تعابیری راهبردی به کار گرفته‌اند که باید به آن‌ها توجه ویژه داشت.

او می گوید: اولویت نخست در شورای فرهنگی را رسیدگی و احیا مطالبات مقام معظم رهبری در موضوعات مربوط به فضای مجازی است و کلید واژه نجات کشور توجه به دغدغه ارزشمند رهبر انقلاب در خصوص تبیین اهمیت فضای مجازی در جامعه، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای مقابله با تهدید‌های فضای مجازی است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در شرایطی که معاندین در تل آویو، واشنگتن و ... در شبکه مجازی به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند ما باید ورود هوشمندانه‌ای داشته باشیم با رصد شبکه‌های مجازی و استفاده از مغز‌های متفکر تدابیر لازم را برای خنثی کردن شبکه‌های معاند اتخاذ نماییم. تیم‌های خوش فکر باید از همه ابعاد به شبکه مجازی ورود کنند و در این جنگ نرم ایفای نقش نمایند.

به گفته‌ی او در حال حاضر فضای مجازی به یک میدان جنگ واقعی و به تمام معنا تبدیل شده است و مجهز شدن در این نبرد نیاز و ضرورت حتمی جامعه امروز است.

این مقام مسئول گفت: باتوجه به اینکه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ظرفیت همه جانبه و گسترده‌ای برای مقابله با جنگ نرم دشمن و خنثی کردن کید معاندین در فضای مجازی را دارد، لازم است تا این ظرفیت به نحو احسن بکارگیری شود تا شاهد نتایج اثرگذار آن در جامعه باشیم.

:
:
:
آخرین اخبار