تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۲۷۷۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهدای کتاب به کتابخانه های گتوند ۷۹ درصد رشد یافت
  رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند گفت: اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند با رشد ۷۹ درصدی مواجه بوده است.

ابوذر اکبری نیا   افزود: ۶۰۶ نسخه کتاب با اطلاع‌رسانی انجام شده در سطح کتابخـانه‌های عمـومی و با نگاه ویـژه مردم گتوند به حوزه کتاب و کتابخـوانی از ابتدای سال جاری تاکنون به کتابخانه‌های عمومی اهدا شد.

وی ادامه داد: این تعـداد کتـاب که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۹ درصدی داشته پس از طی فرآیند مربوطه، کسب استعـلام و تایید از نهاد کتابـخانه‌های عمـومی کشـور به مخازن کتابخانه‌ها منتقل و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفتند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند به اهمیت اهدای کتاب اشاره و بیان کرد: اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی از طرف مردم به عنوان یک سنت حسنه چندین سال است که در سطح شهرستان انجام می‌شود و خوشبختانه مردم فرهنگ دوست شهرستان استقبال بسیار خوبی از این موضوع داشته‌اند.

وی افزود: کتاب‌های اهدا شده در زمینه‌های ادبیات، روانشناسی، فلسفه، کمک درسی، مذهبی، تاریخی، کودک، پزشکی و علوم اجتماعی بودند.

اکبری نیا گفت: ۲۴۷ نسخه توسط اعضای کتابخانه‌ها، ۱۳ نسخه توسط مسوولان ادارات و نهادها و ۳۴۶ نسخه نیز توسط ناشران به کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند اهدا شده است.

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک نهاد اجتماعی و تاثیرگذار ارتباط مستقیمی با بسیاری از بخش‌های جامعه دارند و عموم مردم می‌توانند با اهدای کتاب‌های خوانده شده و بدون استفاده خود به کتابخانه‌های عمومی، زمینه را برای استفاده دیگران از این کتابها فراهم کنند.

رییس اداره کتابخانه های عمومی گتوند ضمن قدردانی از تلاش کتابداران کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به نقش پررنگ آنها در اطلاع رسانی و اجرای این امر اشاره کرد.

وی از علاقه‌مندان دعوت کرد به طرح اهدای کتاب کتابخانه های عمومی بپیوندند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار