تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۲۷۸۰۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگاه‌های اهواز برای افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنند

  سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: مدیران دستگاه‌ها برای افزایش رضایتمندی مردم نهایت تلاش کنند و افزایش رضایتمندی مردم باعث افزایش مشارکت سیاسی جامعه می‌شود.

  احمد موالی زاده دوشنبه در شورای اداری شهرستان اهواز در محل تالار مهتاب بیان کرد: امسال ۲ انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در اسفند ماه داریم، انتخابات مجلس شورای اسلامی به جهت انتخاب یک فرد مسئولیت پذیر و عالم برای توسعه مناطق مختلف استان بسیار مهم و حیاتی است.

وی گفت: به همین دلیل مشارکت سیاسی مردم در انتخابات و انتخاب افراد کاربلد بسیار اهمیت دارد ، باید دستگاه‌های اجرایی به گونه‌ای کار کنند که مردم پای صندوق‌های رای بیایند

سرپرست فرمانداری اهواز اظهار کرد: باید برای ایجاد رضایتمندی مردم کار شود تا مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای رغبت داشته باشند.

موالی زاده ادامه داد: هر دستگاه اجرایی موظف است شاخص‌های رضایتمندی مردم را طراحی کند و در همین راستا عمل کند.

اهواز معین شهرستان های دیگر خوزستان در برگزاری مراسم اربعین حسینی است

سرپرست فرمانداری اهواز با بیان اینکه اربعین‌حسینی یک‌رویداد بزرگی است که در کل جهان‌ معرفی شده بیان کرد: اهواز معین شهرستان‌های دیگر استان برای برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی است.

وی گفت: برنامه مشایه ( پیاده روی هیات‌های عزاداری به سمت کشور عراق) در اهواز ۳۱ مردادماه جاری برگزار می شود.

موالی زاده سرکشی بر نحوه خدمات رسانی در مرزهای چذابه و شلمچه را توسط مدیران مربوطه بسیار مهم دانست افزود: باید به بهترین شکل ممکن از زائران حسینی در اهواز و استان استقبال شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع بسیار مهم صرفه جویی در مصرف برق ادامه داد: صرفه جویی در مصرف برق تا پایان شهریور ماه به ویژه توسط دستگاه‌های اجرایی باید رعایت شود تا برای برق مصارف خانگی مشکلی ایجاد نشود.

سرپرست فرمانداری اهواز بیان کرد: متاسفانه شرکت توزیع برق از برخی دستگاه‌های اجرایی اهواز در نحوه مصرف برق گله مند است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های زیاد شهرستان اهواز در حوزه اقتصاد و تولید بیان کرد: تمامی دستگاه‌ها باید برای رشد تولید در اهواز پای کار بیایند، پروژه‌های اقتصادی به صورت پایلوت در اهواز اجرا شود و از اهواز به عنوان الگو در باقی مناطق استان می‌توان استفاده کرد.

برخورد قانونی با مدیران متخلف در بحث انتخابات

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز در ادامه این نشست بیان کرد: در سخت ترین شرایط بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی انتخابات تعطیل نشد که نشان دهنده اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی است.

مجید صالحی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم با وجود برخی مسائل و مشکلات همواره در صحنه حضور داشتند و باید زمینه به گونه ای ایجاد شود که مشارکت مردم در انتخابات پر رنگ تر شود.

وی گفت: استفاده از امکانات دولتی به نفع و یا علیه داوطلب خاصی تخلف است و با مدیر دستگاه مربوطه برخورد قانونی می‌شود.

صالحی ادامه داد: هیچ مدیری حق دفاع و یا مقابله با داوطلبی را ندارد و باید تنها به مسئولیت قانونی خود را در بحث انتخابات عمل کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز با تاکید بر اینکه همه امکانات دستگاه های مختلف اجرایی باید پای کار بیایند اظهار کرد: امسال فرآیند پیش ثبت نام به موضوع انتخابات اضافه شد ، در خوزستان ۲۵۰۶ نفر و در حوزه انتخابی شهرستان اهواز ۸۶۷ نفر پیش ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۰۴ نفر خانم هستند.

در خوزستان ۱۴ حوزه انتخابی وجود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار