تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۷۸۰۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زائران عتبات عالیات تخلف‌ مدیران کاروان‌های زیارتی را گزارش دهند
مدیر حج و زیارت خوزستان بر معرفی مدیران متخلف کاروان‌های زیارتی و گزارش تخلف‌ها تاکید کرد.
 محمدامین یاقوت گفت: نرخ سفر‌های زیارتی براساس خدماتی است که از سوی دفاتر زیارتی و مدیران از ابتدای سفر تا پایان آن به زائران ارائه می‌شود.زائران تخلف‌ مدیران کاروان‌های زیارتی را گزارش دهند

وی افزود: همراهی مداح یا روحانی به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و پاسخگویی به سوالات دینی یکی از خدماتی است که کاروان‌های زیارتی زیر نظر حج و زیارت ارائه می‌دهند.

یاقوت ادامه داد: درصورتیکه خدمات ارائه شده مغایر با خدمات وعده داده شده از سوی مدیران در طول سفر اعم از؛ کیفیت هتل، اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و... بود و زائران از در حوزه‌های مختلف نارضایتی داشتند، باید مراتب را به اداره حج و زیارت استان خوزستان گزارش دهند تا موضوع بررسی و با مدیران متخلف برخورد شود.

مدیر حج و زیارت خوزستان درخصوص فعالیت کاروان‌های زیارتی به صورت آزاد گفت: مدیرانی که اقدام به اعزام کاروان به عتبات عالیات به صورت آزاد می‌کنند، از گردونه حج و زیارت محروم می‌شوند و مسئولیت سفر و تخلف‌های آن‌ها با این اداره نیست، بنابراین توصیه می‌شود کسانیکه قصد سفر به عتبات عالیات دارند، حتما از طریق دفاتر مسافرتی و گردشگری رسمی و مجاز اقدام کنند.

وی می‌گوید: زائران می‌توانند تخلف‌های مدیران کاروان‌ها را از طریق شماره تلفن ۰۶۱۳۳۹۲۹۳۷۰ و ۰۶۱۳۳۹۲۹۳۷۱ و ۰۶۱۳۳۹۲۹۳۷۲ گزارش دهند.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار