تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۷۸۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتخابات هیئت فوتبال فارس قانونی است
کفاشیان: لازم باشد بین کی‌روش و مربیان لیگ جلسه می‌گذاریم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای تفاهم با کی‌روش لازم باشد بین او و مربیان لیگ جلسه برگزار می‌کنیم.

  علی کفاشیان پس از پایان نشست سازمان لیگ و سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: کی‌روش خواسته‌هایی دارد و باید برآورده شود به همین دلیل امروز(دوشنبه) جلسه‌ای برگزار کردیم و من هم در جلسه شرکت کردم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بین کی‌روش و سازمان لیگ اختلافی وجود دارد یا خیر، گفت: سازمان لیگ و تیم‌ها برنامه‌هایشان را ارائه می‌کنند و اگر اختلافی وجود داشته باشد ما هم ورود می‌کنیم و آن را حل می‌کنیم. البته باید جلسات کارشناسانه‌‌تری در سازمان لیگ برگزار شود.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که صحبت‌های قبلی کی‌روش و این که اخطار داده بود در صورت محقق نشدن خواسته‌هایش کناره‌گیری می‌کند، اظهار داشت: بحث اخطار نیست. اولویت همه ما باید تیم ملی باشد. دوستان ما در سازمان لیگ هم بر این باور هستند و فکر می‌کنم که این موضوع به زودی با تفاهم آنها حل می‌شود.

کفاشیان در ادامه اظهار داشت: اولویت اول ما صعود تیم ملی به جام جهانی و بعد هم لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر در فدراسیون فوتبال است. اصلا نگران نیستم که باشگاه‌ها واکنش منفی به این موضوع نشان دهند. ما با آنها به تفاهم می‌رسیم و اگر لازم باشد جلسه‌ای نیز با حضور سرمربی تیم ملی و مربیان لیگ برتری ترتیب می‌دهیم تا کی‌روش شخصا مشکلاتش را با مربیان لیگ برتر در میان بگذارد. 

کفاشیان  در پایان گفت: انتخابات فارس صددرصد درست و قانونی برگزار شد. من حکم رییس هیئت را صادر کردم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار