تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۲۷۸۶۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زیباشهر دزفول نیازمند زمین برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب است

  معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب آبفا منطقه دزفول گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد شهر دزفول دارای شبکه جمع آوری فاضلاب است و زیباشهر از جمله مناطق فاقد این شبکه است که برای احداث آن به اعتبارات ملی و زمین نیازمند هستیم.

  سید محمد برسی زاده پنجشنبه در جریان بازدید امام جمعه دزفول بازدید از فعالیت تیم های عملیاتی آبفا منطقه دزفول افزود: طرح احداث تصفیه خانه در صورت تامین زمین توسط شرکت مشاور طراحی و بعد از تامین اعتبار وارد مرحله مناقصه می‌شود.

برسی زاده اظهارکرد: چهارم خرداد امسال مصادف با روز دزفول چند طرح شبکه فاضلاب در محدوده مرکز شهر دزفول، بافت قدیم و تیپ ۲۹۲ آغاز شد که بخش زیادی از این طرح‌ها اجرا و در حال اتصال به شبکه جمع آوری فاضلاب شهری است.

قدردانی امام جمعه دزفول از تیم های عملیاتی آبفا منطقه دزفول

امام جمعه دزفول نیز در این بازدید آبرسانی را از وظایف مهم و حساس در حوزه شهری دانست و گفت: ارائه گزارش از خدمات انجام شده در حوزه‌های مختلف به مردم ضروری است و باعث ایجاد امید به جامعه و اطمینان شهروندان به دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام‌پور افزود: مجموعه آبفا ضمن برپایی میز خدمت در مصلی نمازجمعه می‌تواند نسبت به ارائه گزارش عملکرد و خدمات انجام شده به نمازگزاران اقدام کند.

وی با اشاره به برخی مشکلات گفت: خوشبختانه مجموعه آبفا با کار جهادی در حال رفع مشکلات جزئی است که این موضوع جای قدردانی دارد.

یک حلقه چاه در کوی پیام نور حفر و تجهیز می‌شود

جانشین مدیر آبفا منطقه دزفول و معاون بهره‌برداری آب آبفا دزفول نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب گفت: حفر یک حلقه چاه به همراه خط انتقال چهار کیلومتری برای تامین آب آشامیدنی روستای حسین کلولی در حال انجام است.

محمد زاهدی افزود: درخصوص رفع مشکل افت فشار کوی پیام نور نیز با تاکید شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مطالعات طرح اصلاح شبکه و حفر و تجهیز یک حلقه چاه توسط مجری طرح انجام و در مرحله تشریفات اداری شامل مناقصه و تعیین پیمانکار است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی در مورد کیفیت آب سالند نیز اظهار کرد: مرکز بهداشت در این خصوص هیچ گونه ملاحظه‌ای ندارد و همواره نسبت به نمونه‌گیری آب آشامیدنی تمام نقاط در آیتم‌های مختلف اقدام می‌کند و درصورت بروز هرگونه مشکلی بلافاصله ورود می‌کند که خوشبختانه تاکنون مشکلی در این باره گزارش نشده است و شهروندان از این بابت اطمینان داشته باشند.

سامانه ۱۲۲ آبفا دزفول شبانه روزی است

امین قمر مدیر روابط‌عمومی آبفا منطقه دزفول نیز در این بازدید گفت: بیانات حکیمانه امام جمعه در خطبه‌های نماز جمعه باعث افزایش انگیزه کارکنان شده است که جای قدردانی دارد.

وی افزود: با توجه به حساسیت و تاکید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان درخصوص خدمت به شهروندان، سامانه ۱۲۲ در تمام طول شبانه روز برای تسریع در انجام مطالبات مختلف، متنوع و تسریع در رسیدگی به حوادث مربوط به حوزه آب و فاضلاب، آماده پاسخگویی به مشترکان و دریافت پیام ها و گزارش‌های مردمی است.

مدیر روابط‌عمومی آبفا منطقه دزفول تصریح کرد: در راستای تسریع در خدمت‌رسانی و دریافت سریعتر گزارشات مردمی به شهروندان نیز یک خط تلفن همراه متعلق به روابط‌عمومی آبفا منطقه دزفول معرفی شده که در روزهای آینده پس از طی کردن مراحل برای صدور مجوزهای لازم در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا علاوه بر سامانه ۱۲۲ از طریق این خط تلفن همراه نیز گزارش‌های خود را اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه آب و فاضلاب دزفول در رسیدگی به گزارش‌های شکستگی خطوط آب از رتبه و سرعت بالایی برخوردار است، افزود: در برخی نقاط شهرستان شبکه آب به صورت آزبستی است و درصورت بروز شکستگی نیازمند اتصالات خاص این خطوط است.

مدیر روابط عمومی آبفا منطقه دزفول بیان کرد: به دلیل آنکه اتصالات مذکور در شهرستان و استان تولید نمی‌شود، برخی از این موارد و تعمیر شکستگی‌ها تا تامین اتصالات مورد نیاز کمی زمانبر است که از این بابت از شهروندان عذرخواهی می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار