تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۷۹۰۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقال رایگان زائران اربعین به مرزهای شلمچه و چذابه
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان گفت: ۸ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل رایگان زائران اربعین از اهواز به مرزهای شلمچه و چذابه فراهم شده است.
 انتقال رایگان زائران اربعین به مرزهای شلمچه و چذابه

 فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از روز گذشته به مدت چهار روز هشت دستگاه اتوبوس در زمان‌های مشخص و به صورت رایگان، زائرین را از پایانه سیاحت در اهواز به مرزهای شلمچه و چذابه می‌رسانند.

وی افزود: همه روزه تا دهم شهریورماه چهار دستگاه اتوبوس از مبدا پایانه‌ سیاحت در ساعت‌های ۱۱،  ۱۸، ۲۰، و ۲۲ به سمت مرز شلمچه و چهار دستگاه دیگر نیز در ساعت ۱۱، ۱۹، ۲۱ و ۲۳   به سمت مرز چذابه حرکت می‌کنند، علاوه بر آن زائرانی که قصد برگشت دارند نیز می‌توانند در همین ساعات از سرویس رایگان این اتوبوس‌ها استفاده کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان ادامه داد:  زائرانی که به استفاده از این اتوبوس‌ها برای تردد خود تمایل دارند می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های مسافربری نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

غزیعلی در پایان یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم برای تامین ناوگان برگشت زائران صورت گرفته است.

:
:
:
آخرین اخبار