تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۸۱۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رونیکس و بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با بیش از 34 هزار نوع قطعه

 

رشد و موفقیت هر شرکتی مانند زنجیر به تمامی واحدهای آن مرتبط است. رونیکس به عنوان رهبر بازار ابزار ایران، دارای بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران و گسترده‌ترین سطح پوشش خدمات پس از فروش مجاز بازار ابزار در سراسر کشور است.

رونیکس علاوه بر تامین قطعات برای تعمیر و سرویس ابزارآلات خود، قطعات خود را در اختیار ابزارفروشان، تعمیرکاران و دیگر مصرف‌کنندگان ابزار نیز می‌گذارد. در این نوشتار به واحد فروش قطعات رونیکس می‌پردازیم.

رضایت مشتریان؛ دلیل اصلی پایه‌گذاری واحد فروش قطعات رونیکس

رويكرد اصلي برند رونیکس، بالا بردن رضايت مشتريان با ايجاد تنوع مناسب، حفظ و ارتقای كيفيت محصولات، موجود بودن كالاهاي مصرفي و مورد درخواست مشتريان و ارائه خدمات پس از فروش متمایز است. رونیکس به نیازها و نظرات مشتریان خود اهمیت می‌دهد و همواره به دنبال تطبیق نیاز مشتریان با محصولات و خدمات خود است. كيفيت امروز محصولات رونيكس، تنوع بالاي محصولات و... نتيجه توجه به اين تطابق نيازها بوده است.

واحد قطعات رونیکس مانند دیگر واحدهای این شرکت، بر مبنای رضایت مشتری پایه‌گذاری شده است. رضایت مشتریان در واحد قطعات با تحقق یافتن دو رکن انجام می‌شود:

· تنوع قطعات: بانک قطعات رونیکس بیش از 34000 نوع قطعه دارد. رونیکس پس از تولید هر کدام از محصولات جدید، کلیه قطعات موجود در آن از قطعات اصلی گرفته تا قطعات فرعی را به بانک ابزار خود اضافه می‌کند تا مصرف‌کنندگان، ابزارفروشان، تعمیرکاران و دیگر مخاطبان این شرکت هیچ نگرانی از تامین قطعات ابزار نداشته باشند.

· کیفیت بالای قطعات: جدا از ارائه قطعات متنوع، نکته‌ای که کمتر در بازار ابزار به آن توجه می‌شود، مساله کیفیت است. واحد فروش قطعات رونیکس، قطعاتی با کیفیت با بالاترین طول عمر را به مشتریان خود عرضه می‌‌کند.

این دو رکن با در نظر گرفتن نیاز مشتری، باعث شده تا رونیکس بتواند سهم بیشتری از بازار قطعات را به خود اختصاص دهد.

 

بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور؛ رمز موفقیت رونیکس

بانک قطعات رونیکس از کوچک‌ترین قطعه مانند پیچ و مهره تا اصلی‌ترین قطعات مانند آرمیچر، دنده و بالشتک را شامل می‌شود تا رونیکس را به بزرگترین بانک قطعات ابزار کشور با بیش از ۳۴۰۰۰ نوع قطعه تبدیل کند. این بانک تنها در قطعات ابزار رونیکس خلاصه نمی‌شود؛ بلکه بیش از 1500 کد کالا از قطعات اصلی دیگر برندهای بازار ابزار ایران در بانک قطعات رونیکس موجود است.

رفتار و نظم سازمانی متمایز

اما ارائه قطعات متنوع و باکیفیت تنها ویژگی واحد فروش قطعات رونیکس نیست. اگر برندی بخواهد در طولانی‌مدت جایگاه مناسبی در بازار داشته باشد، نیاز به نظم و رفتار سازمانی متمایز دارد. این رفتار علاوه بر داخل سازمان و بین کارکنان، باید در رابطه با مشتریان هم وجود داشته باشد.

رفتار سازمانی متمایز، نظم، تخصص، تبحر و البته عشق به کار از ویژگی‌های نمایندگان خدمات پس از فروش و فروش قطعات رونیکس است. رفتار نمایندگان خدمات پس از فروش و فروش قطعات و همچنین کیفیت و عملکرد آن‌ها، به صورت مرتب پایش می‌شود تا خدمات به بهترین شکل ممکن در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.

 

ارسال رایگان و نامحدود قطعات در کمتر از 24 ساعت

درصورت نیاز به سرویس ابزارآلات رونیکس، قطعات درخواستی نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت رونیکس در کمتر از 24 ساعت و به صورت رایگان برای‌ آن‌ها ارسال می‌شود تا مشتریان و نمایندگان هیچ نگرانی از بابت دسترسی به کلیه قطعات ابزارآلات از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین آن‌ها نداشته باشند.

بانک قطعات رونیکس محدودیت سفارشی برای نمایندگان خود قائل نیست. نمایندگان رونیکس در سراسر کشور می‌توانند بر اساس نیاز و به نسبت تعداد مراجعین خود، قطعات را به صورت نامحدود سفارش دهند.

 

سهولت دسترسی به قطعات

با وجود تعداد بالای نمایندگان خدمات پس از فروش و فروش قطعات در سراسر کشور و سهولت دسترسی به قطعات، این امکان در اختیار تعمیرکاران قرار می‌گیرد تا در کمترین زمان ممکن ابزار مشتریان را تعمیر و آماده کنند.

11 نمایندگی خدمات پس از فروش و فروش قطعات رونیکس در استان خوزستان

خوزستان از استان‌های مهم کشور ما است؛ استانی صنعتی که با وجود منابع نفت و گاز فراوان خود نقش مهمی در چرخ اقتصاد ایران دارد.

برند رونیکس در استان خوزستان 11 نمایندگی فعال خدمات پس از فروش و فروش قطعات دارد. در این میان، 3 نمایندگی در شهر اهواز و برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان وجود دارد. مخاطبان رونیکس در استان خوزستان جهت اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش و فروش قطعات می‌توانند با شماره 021-6497 تماس و درخصوص روند دریافت خدمات و آخرین وضعیت نمایندگی‌ها اطلاع پیدا کنند.

رونیکس شما را به نمایشگاه بین‌المللی صنعت اهواز دعوت می‌کند

اهواز از 3 تا 6 آبان ماه 1402 میزبان برند رونیکس و دیگر برندها در اولین «نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعت اهواز» خواهد بود.

رونیکس در این نمایشگاه ابزارآلات و قطعات باکیفیت و متنوع خود را به همراه دیگر خدمات، به صورت مستقیم و بی‌واسطه به مخاطبان خود در معرض نمایش خواهد گذاشت و با صنعتگران، صنف بزرگ ابزار کشور، مصرف‌کنندگان و... دیدار و گفتگو می‌کند.

رونیکس از مردم خونگرم و مهمان‌نواز استان خوزستان، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و سایر سازمان‌ها، همکاران صنعت ابزار و تمام عزیزان علاقه‌مند به صنعت و ابزار دعوت می‌کند تا از غرفه‌ این برند در نمایشگاه بین‌المللی صنعت اهواز ایران بازدید کنند.

:
:
:
آخرین اخبار