تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۸۲۴۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زور مدیران خوزستان به گرانی گوشت قرمز نمی‌رسد؟
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اعلام کرد که قیمت گوشت قرمز در بازار استان به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
 
زور مدیران خوزستان به گرانی گوشت قرمز نمی‌رسد؟

 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اعلام کرد که قیمت گوشت قرمز در بازار استان به طور قابل توجهی افزایش یافته است هر چند اقدامات لازم برای واردات گوشت قرمز به منظور تعدیل قیمت این محصول در بازار در حال انجام است. 

همچنین، او بیان کرد که قیمت گوشت گوساله هرگز از گوسفند گران‌تر نبوده است و این اتفاق در استان خوزستان رخ داده است.

از سوی دیگر به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان، قیمت گوشت قرمز در طول سال جاری با یک افزایش ۵۰ درصدی روبرو شده است. فلاح اظهار داشت که به منظور تعدیل قیمت، گوشت قرمز وارداتی در ۱۳ استان کشور در حال توزیع قرار دارد. او افزود که با وجود ضرورت اختصاص سهمیه واردات به خوزستان، تاکنون این موضوع به‌طور کامل محقق نشده و قیمت گوشت قرمز در بازار همچنان بالاست.

استاندار خوزستان هفته گذشته ضمن تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی بلندمدت، واردات گوشت قرمز را تنها راهکار کوتاه‌مدت کنترل بازار عنوان کرده است. اما مسئولان سازمان جهاد کشاورزی از ممنوعیت واردات دام زنده به استان خبر داده‌اند. جهاد کشاورزی خوزستان می‌گوید علی‌رغم پیگیری‌های مکرر، همچنان مجوز واردات به خوزستان صادر نشده و مانعی برای تامین گوشت مورد نیاز به‌شمار می‌رود.

مرجع / فـارس
برچسب ها: گوشت قرمز
:
:
:
آخرین اخبار