تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۸۵۵۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در اردیبهشت سال ۱۳۸۵ مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای صنعت نفت اهواز به بهره برداری رسید/ آرشیو

 امیر حیات مقدم

در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در اردیبهشت سال ۱۳۸۵ مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای صنعت نفت اهواز به بهره برداری رسید/ آرشیو
مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای صنعت نفت که با هزینه ای معادل 10 میلیارد و 600 میلیون ریال توسط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب احداث شده است در مراسمی بهره برداری شد.

به گزارش شانا در مناطق نفتخیز جنوب در این مراسم امیر حیات مقدم استاندار خوزستان با اشاره به کمبود اماکن ورزشی در استان ضمن تشکر از متولیان امر در مناطق نفتخیز جنوب گفت: این مجموعه به اداره کل تربیت بدنی خوزستان واگذار می شود. 

"امیر حیات مقدم" اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی مناسب توان استفاده از تمام ظرفیت های این مجموعه ایجاد شود. 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز در این آیین با اشاره به تولید 80 درصد نفت کشور در محدوده این شرکت، گفت: صنعت نفت از دیرباز در کنار وظیفه اصلی و محوری خود که همانا تولید نفت و گاز و تامین ارز و انرژی کشور می باشد، به آبادانی شهرها و روستاهای مجاور تاسیسات و توسعه متوازن صنعتی توجه و اهتمام ویژه داشته است . 

مهندس"سیف الله جشن ساز" با اشاره به برنامه های این شرکت در خصوص کمک به رفع محرومیت از چهره استان ، برخورداری شهروندان از برخی خدمات و احداث مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای صنعت نفت در منطقه کوت عبدالله اهواز را یکی از مهمترین پروژه های خدماتی مرتبط با غنی سازی اوقات فراغت جوانان و اهالی این منطقه دانست.

 وی در ادامه، بهسازی و احداث جاده ها ، پل ها و خطوط فاضلاب در شهرها و روستاهای اهواز ، امیدیه ، آغاجاری ، دزفول و مسجدسلیمان را از دیگر برنامه های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این زمینه دانست. مهندس جشن ساز افزود: امید می رود با همکاری استانداری این پروژه ها در سطح وسیعتری گسترش یابند.

 به گزارش شانا، مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای صنعت نفت در مدت زمان 21ماه در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع احداث شده است. کار طراحی و مهندسی ، احداث و تجهیز این مجموعه شامل دو باب سالن چند منظوره با مساحت سه هزار و 200 متر مربع با گنجایش یک هزار تماشاچی توسط امور مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب صورت گرفته است. این مجموعه از زمان افتتاح آماده برگزاری تمرینات و مسابقات ورزشی فوتسال ، والیبال، بسکتبال و هندبال در سطح حرفه ای می باشد. ابعاد سالن های ورزشی 48 در 32 متر است که به چهار دستگاه تهویه مطبوع 32 و 24 تنی مجهز است و سرویس های بهداشتی،رختکن ها و دفاتر اداری از جمله امکانات جانبی این مجموعه است. مجموعه ورزشی کوت عبداله براساس توافق میان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و استانداری خوزستان، با حفظ مالکیت شرکت به سازمان تربیت بدنی خوزستان واگذار شده است تا به منظور رفع بخشی از کمبود های ورزشی منطقه مورد بهره برداری و استفاده اهالی و شهروندان قرار گیرد.

 در این مراسم جمعی از اهالی منطقه، مدیرکل تربیت بدنی استان خوزستان ، جمعی از مدیران شرکت ها و سازمان هاو مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حضور داشتند.

 
:
:
:
آخرین اخبار