تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۲۸۵۶۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلیس دزفول سه روزه ۴۹ سارق را دستگیر کرد
  فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۴۹ سارق طی ۷۲ ساعت گذشته با انجام اقدام‌های فنی و رصد دقیق پلیس در شهرستان دزفول دستگیر شدند.

 سرهنگ روح‌الله یاری‌زاده با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان افزود: این طرح به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرائم در دزفول پس از هماهنگی با مرجع قضایی اجرا شد.

وی ادامه داد: ۴۹ سارق مرتبط با انواع سرقت‌های انجام شده با اقدامات فنی و پلیسی شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی، این سارقان طی عملیات های جداگانه و ضربتی ماموران پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی دزفول همچنین با اشاره به توقیف ۵۹ دستگاه خودرو و ۵۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان تصریح کرد: ماموران انتظامی با اجرای این طرح موفق به کشف ۳۶ فقره انواع سرقت و حدود ۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

وی ادامه داد: در این طرح ۲۳ معتاد متجاهر دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل شد.

سرهنگ یاری‌زاده تاکید کرد: شهروندان عزیز شهرستان دزفول در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر و فعالیت خانه های تیمی، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

  فرماندهی انتظامی دزفول ۳۱ خردادماه امسال نیز از دستگیری ۵۱ سارق و ۱۳ آذرماه امسال نیز از دستگیری ۷۱ سارق با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار