تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۸۷۲۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در دی ماه سال ۱۳۸۵ هیئت وزیران با واردات کالا به صورت ته لنجی موافقت نمود/آرشیو

در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در دی ماه سال ۱۳۸۵ هیئت وزیران با واردات کالا به صورت ته لنجی موافقت نمود.
موافقت هیئت وزیران در استان خوزستان در خصوص وظایف وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان
جزئیات قانون:  تاریخ تصویب: ۱۳۸۵/۱۰/۱۵ مرجع تصویب: مصوبات هیات وزیران تاریخ ابلاغ: 1385/11/02 شماره ابلاغیه: 141818
جزئیات متن قانون:  
 شماره مصوبه: ۱۴۱۸۱۸ تاریخ:۰۲/۱۱/۱۳۸۵
وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، وزارت کشور، وزارت دادگستری، استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
 ‎‎‎هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۵/۱۰/۱۳۸۵ که در مرکز استان خوزستان تشکیل گردید موافقت نمود:
 ‎‎‎الف - وزارت اموراقتصادی و دارایی موظف است با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و با رعایت مقررات قانونی، نسبت به موارد زیر اقدام نماید: احداث و تجهیز ساختمان گمرک شلمچه و اروندکنار با تأمین اعتبار در بودجه سال ۱۳۸۶.
  ‎‎‎ب - ایجاد منطقه ای خاص در استان برای استفاده از معافیتهای موضوع بند (۲) ماده (۱۳۲) قانون مالیاتهای مستقیم با همکاری وزارت صنایع و معادن.
 ج - تسریع در صدور مجوز افزایش سقف بررسی تسهیلات بانکی طرحهای اقتصادی در استان تا مبلغ یکصد میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۱۰۰) ریال توسط بانکهای عامل استان.
  ‎‎‎د - بخشودگی صددرصد (۱۰۰%) جرایم دیرکرد مالیاتی از محل مالیات بر درآمد واحدهای صنعتی و تقسیط (۳۶) ماهه جرایم دیرکرد مالیاتی از محل تجمیع مالیاتها مشروط به تسویه حساب اصل مالیات.
  ‎‎‎ه - اختصاص تسهیلات بانکی کوتاه مدت جهت پرداخت آب بهای کشاورزان و حق اشتراک فاضلاب مردم استان بابت بدهیهای قبلی آنان.
  ‎‎‎تبصره – وزارت نیرو بدهیهای یادشده را به صورت اقساط دریافت نماید.
  ‎‎‎و - بخشودگی جرایم تسهیلات بانکی به مبلغ چهل و هفت میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۴۷) ریال در سال ۱۳۷۷ مربوط به شهرداری اهواز.
  ‎‎‎ز - صدور مجوز واردات کالا به صورت "ته لنجی” با همکاری وزارتخانه های کشور، بازرگانی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رفع قانونی کلیه موانع آن.
 ح - بررسی موضوع نحوه واگذاری سهام واحدهای کشت و صنعت نیشکر و صنایع جانبی از قبیل کشت و صنعتهای شهید بهشتی، شهید رجایی، کارون و هفت تپه به مردم استان با استفاده از منابع تسهیلات بانکی بنگاههای اقتصادی زودبازده در سالهای ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ با همکاری وزارتخانه های صنایع و معادن، جهادکشاورزی و کار و اموراجتماعی و ارائه نتیجه ظرف سه ماه به هیئت وزیران.
  ‎‎‎ط - برآورد اصل و دیرکرد وام بازسازی به مردم آبادان و بدهی آب و برق آنان و بررسی امکان بخشش آن و ارایه طرح لازم طی دو ماه به هیئت وزیران.
  ‎‎‎ی - بررسی و ارایه طرح لازم به هیئت وزیران تا پایان سال ۱۳۸۵ درخصوص کمک و حمایت دولت از افرادی که از طریق جمع آوری پول توسط شبکه های غیر قانونی متضرر شده اند با همکاری رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزیر کشور، سرپرست وزارت دادگستری و استانداری خوزستان.
  پرویز داودی معاون اول رییس جمهور
:
:
:
آخرین اخبار