تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۲۹۰۲۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با فعالیت سامانه بارشی؛
جلسه ستاد مدیریت بحران شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد
در پی اعلام آماده باش کامل ادارات و دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات رسانی خوزستان در آستانه شروع فعالیت سامانه بارشی و حوادث احتمالی، شرکت نفت و گاز اروندان نیز نسبت به تشکیل جلسه ستاد بحران اقدام و مدیرعامل این شرکت دستور آماده باش کامل تمامی ادارات ستادی و عملیاتی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان امروز (دوشنبه ۲۸ اسفندماه۱۴۰۲) با هدف مدیریت بحران و کاهش خطرات احتمالی بارندگی‌های اواسط هفته جاری دستور آماده باش کامل تمامی ادارات ستادی و عملیاتی را صادر کرد.

با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش‌های سنگین و احتمال آبگرفتگی و وقوع سیلاب، جلسه ستاد مدیریت بحران به ریاست مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، جمعی از مدیران و روسای عضو ستاد مدیریت بحران این شرکت برگزار شد.

در جلسه امروز ستاد مدیریت بحران شرکت نفت و گاز اروندان که در آستانه بارش‌های اواسط هفته و با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر تشدید بارندگی‌ها و احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر برگزار شد، ضمن هماهنگی‌های اولیه جهت اقدامات کمک رسانی به تاسیسات، شهرها و مردم حوزه تاسیساتی این شرکت، آمادگی کامل اعلام و کلیه اعضا و تجهیزات خدمات رسانی در حال آماده باش قرار گرفتند.

گفتنی است؛ با توجه با اینکه شرکت نفت و گاز اروندان به عنوان معین شهرستان دشت آزادگان از سوی معاونت عمرانی استانداری خوزستان معرفی شده است، طی درخواست امروز فرماندار این شهرستان از دقایقی پیش دستور ارسال تجهیزات خدمات رسانی به نقاط حادثه خیز احتمالی، ابلاغ و نسبت به اعزام لُجستیک مورد نظر اقدامات لازم انجام شد.

 

:
:
:
آخرین اخبار