تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۲۹۰۵۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کنترل تفرجگاه‌های ساحلی بویژه تفریحات آبی در ماهشهر
فرماندار بندر ماهشهر گفت: تفرجگاه‌های ساحلی بویژه تفریحات آبی تحت کنترل گشت‌های دریایی هستند.
 

 

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: امسال باتوجه به استقبال چشمگیر گردشگران از تفریحات آبی و سواحل شهر‌های بندر امام خمینی (ره) و بندرماهشهر، اقدامات ویژه‌ای توسط دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان صورت گرفت که جای دارد از عملکرد اداره کل بنادر و دریانوردی که با تمام لجستیک و نیرو‌های انسانی و فنی خود تا به امروز در حال خدمت رسانی به مسافرین محترم هستند، تقدیر و تشکر نمایم.

او می‌گوید: شهرداری بندر امام خمینی (ره) نسبت به اطلاع رسانی و نصب تابلو‌ها در مکان‌های تفریحی و گردشگری از میدان پلیس راه تا تفرجگاه‌ها به صورت متناوب اقدامات لازم را داشته باشد.

به گفته او از دیگر موارد و تمهیدات در نظر گرفته شده میتوان به ساماندهی فروش بلیط قایق ها، رعایت ایمنی بستن جلیقه و همچنین گشت حفاظت شیلات اشاره کرد، ضمن اینکه تأکید شده است تا پایان تعطیلات نوروزی هیچگونه مانوری در این مکان‌ها انجام نگردد.

فرماندار ماهشهر گفت: گشت دریایی از ساعات ابتدایی در محل‌های تعیین شده حضور داشته و تا پایان زمان مشخص شده به فعالیت خود ادامه می‌دهند، ضمن اینکه از دیگر دستگاه‌های متولی میخواهیم بهترین سطح از خدمات را به گردشگران، مهمانان و مسافران نوروزی ارائه داده و در پایان هر روز گزارش عملکرد خود را به این فرمانداری ارسال نمایند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار